loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا ما به دنبال خسارت هستیم؟
چرا ما به دنبال خسارت هستیم؟

چرا ما به دنبال خسارت هستیم؟

باشگاه آرسنال بعد از مصدومیت سنگین رابین ون پرسی در بازی دوستانه تیم ملی هلند برابر ایتالیا از این تیم درخواست غرامت کرد.
باشگاه آرسنال و شخص آرسن ونگر اعلام کرده بود وکلای باشگاه برای تخمین حدود خسارت با توجه به قوانین در حال مذاکرده هستند.
با این حال آرسن امروز و در مصاحبه ای جدید باز هم بر این موضوع تکیه کرد و قدرت باشگاه ها را برابر تیم های ملی نادرست برشمرد.
رابین که بیش از 5 ماه دیگر باید دور از میادین باشد باعث شده همه را به فکر خرید یک مهاجم در ژانویه ببرد . رابین از ارکان اصلی تیم برای بازی های خوب این فصل آرسنال به شمار می رفت .
در هر صورت آرسن ونگر که از این درخواست آرسنال کاملا حمایت کرده است . البته ظاهرا قوانین موجود باعث شده آرسنال نتواند غرامتی از تیم ملی هلند بگیرد . دلیل آن هم حضور و مصدومیت رابین در یک بازی دوستانه است .
" من به شدت می خواهم تا توازنی برای اختیارات باشگاه ها وجود داشته باشد . این حس مشترک تمام مربیان و باشگاه هاست . این برای من کمی تعجب آور است . برای چه باید یک بازیکن برای یک دیدار دوستانه برود و ریسک مصدوم شدن داشته باشد ؟ وقتی بازیکنی یکشنبه برای بازی دوستانه تیمش می رود و سه شنبه مصدوم می شود چرا نباید تیم پزشکی ما نظارت و معاینات خود را قبل از تمرین وی با تیم ملی انجام دهد . 
احتمال مصدوم شدن بازیکن در بازی های رسمی و دوستانه برابر است پس چرا نباید برای مصدومیت یک بازیکن در بازی دوستانه غرامت پرداخت شود؟
چرا تیم پزشکی شما تحت فشار است ؟ چون بیشتر فدراسیون ها برای مسائل سیاسی بازی می کنند و بازیکنان را حفظ می کنند . بازیکن شما می رود و مصدوم می آید و باید چندین هفته خانه نشین شود و هیچ نظارتی بر آن نست ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰