loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باید خلا جک را پر کنیم
ونگر: باید خلا جک را پر کنیم

ونگر: باید خلا جک را پر کنیم

جک ویلشر دیروز عمل جراحی روی مچ پای مصدومش انجام داد و تا پنج ماه دیگر قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

امانوئل فریمپونگ و فرانسیس کاکوئلین در این فصل از تیم رزرو به تیم اصلی ملحق شده اند و ونگر معتقد است آنها می توانند پیشرفت کنند.

"بزنم به تخته ما می توانیم به خوبی از پس بازیهای پیش رو بر بیاییم و همچنین ما چند بازیکن جوان به تیم اضافه کرده ایم مثل کاکوئلین و فریمپونگ که خیلی خوب کار می کنند، پس امیدوارم بتوانیم با این قضیه کنار بیاییم.

اگر ابو دیابی بتواند به سرعت و به خوبی به تیم بازگردد آن وقت هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت مشکلی نخواهیم داشت. البته این قضیه به مصدومیتهایی که در دو یا سه ماه آینده خواهیم داشت نیز باز می گردد."

ونگر در تابستان با خرید بازیکنانی مثل آرتتا و بنایون خط میانی تیمش را از نظر کیفیت و تجربه تقویت کرد، حالا او انتظار دارد این بازیکنان بتوانند در غیاب ویلشر عملکرد خوبی از خود ارائه دهند.

"مصدومیت جک باعث شد در خط میانی تضعیف شویم و با بازیهای پی در پی این قضیه باعث فشار روی ما می شود چون مهره های کافی برای جا به جایی در اختیار نداریم.

اما این اتفاق برای هر تیمی می تواند اتفاق بیفتد و این قضیه نباید روی نتیجه آخر فصل ما تاثیر گذار باشد و به هیچ وجه نباید به بهانه ای برای ما تبدیل شود.

جک می تواند بازگردد و با عملکردی قوی به ما در پایان فصل کمک کند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰