loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : تلويزيون را قربانی داشتن بهترين ليگ می كنيم
ونگر : تلويزيون را قربانی داشتن بهترين ليگ می كنيم

ونگر : تلويزيون را قربانی داشتن بهترين ليگ می كنيم



اوايل اين هفته سر الكس فرگوسن در صحبت هایی اعلام كرد كه قدرت تلويزيون در فوتبال انگلستان بسيار زياد است و آنها به تيمها امر می كنند كه در زمان هایی بازی كنند كه معمولا به ضررشان است.

فرگوسن گفته بود " در حال حاضر تلويزيون خدايی می كند " و اين صحبت در كنفرانس مطبوعاتی ونگر نيز مطرح شد. ونگر با فرگوسن موافق است اما معتقد است واگذاری قدرت به پخش كننده گان بازی ها می تواند به حفظ جايگاه ليگ برتر كمك كند.

" من می خواهم ما بهترين ليگ دنيا باشيم و هركاری را برای تحقق آن انجام خواهم داد. بايد بپذيريم كه اگر می خواهيم بهترين ليگ دنيا باشيم بايد 12.45 روز شنبه در وقت ناهار بازی كنيم يا حتی در صبح زيرا در آسيا مردم می توانند ما را تماشا كنند و من از اينكه اين اتفاق بيافتد خوشحال می شوم.

" ما بايد برخی امتيازات و اعتباراتی را بدهيم و از آن گريزی نيست زيرا در هر معامله ای بايد دو طرف معامله راضی باشند و اگر شما می خواهيد كه ليگ برتر بهترين ليگ دنيا باقی بماند بايد فداكاری كنيد. من برای اين كار آماده ام.

" برنامه بازی ها هميشه رضايت بخش نيستند. اما اين مساله ما را از انجام درست كار خود باز نمی دارد ، نه ما را ، نه منچستر يونايتد و نه هيچ تيم ديگری از انگليس در اروپا.

" شما در ليگ برتر گاهی اوقات می توانيد كمی احساس باج دادن كنيد اما شايد آن بهایی است كه بايد آن را پرداخت كنيم. اگر شما از اين قراردادها رضايت نداريد.....من با فرگوسن موافقم كه ما آن قرارداد را امضا كرده ايم و كسی ما را مجبور به اين كار نكرده بود.

" ما به پولی كه از رسانه ها دريافت می كنيم وابسته هستيم و آنها به خاطر آن خواسته هایی دارند. ما اساسا فقط می توانيم به خودمان نگاه كنيم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰