loading
در حال بررسی درخواست شما
ملبرگ : بايد بازی های گذشته آرسنال به دقت مشاهده شود
ملبرگ : بايد بازی های گذشته آرسنال به دقت مشاهده شود

ملبرگ : بايد بازی های گذشته آرسنال به دقت مشاهده شود



مدافع ميانی المپياكوس با توجه به اينكه هفت سال را در آستون ويلا سپری كرد و نخستين گل زده شده در ليگ برتر در ورزشگاه امارات را به ثمر رسانده است ، شناخت خوبی از توپچی ها دارد. او از نگرانی های خود از ون پرسی می گويد.

" چندين بار مقابل او بازی كرده ام اما شايد نه در اين پستی كه الان بازی می كند. او اكنون بر خلاف چيزی كه من قبلا ديده بودم بيشتر به عنوان يك مهاجم بازی می كند. زمانی كه من با آستون ويلا مقابل آرسنال قرار می گرفتم او بيشتر به عنوان يك وينگر بازی می كرد.

" او بازيكن خوبی است و آنها چند بازيكن خوب ديگر نيز دارند. بديهی است كه ما بيشتر بر روی بازی خود تمركز می كنيم اما فردا بازی آنها را نگاه خواهيم كرد و اميدوارم كه خود را برای مقابله با او و ديگر بازيكنانشان آماده كنيم."

ملبرگ اذعان دارد كه تميش هنوز فرصتی برای مشاهده بازی های آرسنال در اين فصل نداشته است اما او می داند كه آنها فردا شب با آزمون بزرگی مواجه خواهند بود.

" ما فردا بازی آنها را بهتر و دقيق تر مشاهده خواهيم كرد. تمركز ما تا كنون بيشتر روی ديگر بازی هايی كه داشته ايم بوده است. ما شنبه در ليگ بازی داشتيم و بازی از آنها در اين فصل را تاكنون نديده ايم.

" مطمئنا من راجع به برخی مشكلاتی كه آنها داشته اند چيز هایی شنيده ام و آنها بهترين شروع را در ليگ نداشته اند اما بازی با آنها هميشه دشوار است ، خصوصا اينجا و در ورزشگاه امارات."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰