loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: با آدبایور کاری نداریم
ونگر: با آدبایور کاری نداریم

ونگر: با آدبایور کاری نداریم


مهاجم سابق آرسنال که در اولین بازی خودش در برابر تیم سابقش با پیراهن منچستر سیتی پس از زدن گل حرکت زشتی را مقابل هواداران آرسنال انجام داد این بار با پیراهن رقیب دیرینه توپچی ها یعنی تاتنهام در برابر آرسنال به میدان خواهد رفت.

آدبایور در تاتنهام به عنوان مهاجم ثابت مورد استفاده قرار می گیرد و به احتمال بالا در برابر آرسنال هم به میدان خواهد رفت، ونگر می گوید مسائلی مهمتر از آدبایور وجود دارند که همه باید روی آنها تمرکز کنند.

"در آن بازی شرایط بد و نا مناسبی رقم خورد، او برای این کار عذرخواهی کرد اما ما نمی خواهیم قبل از بازی روی چنین مسائلی تمرکز کنیم.

من معتقد نیستم که آدبایور بازیکن تمام شده ای است. همه می دانند که او بازیکن بسیار خوبی است بنابراین چهار مدافع ما در این بازی کار مهمی پیش رو خواهند داشت اما در مجموع فشاری که ما به آنها وارد خواهیم کرد بیشتر از فشاری خواهد بود که به خط دفاعی ما وارد می شود.

در چنین بازیهایی شما انتظار نمایش قابل اطمینانی از تمام بازیکنان دارید اما باید فکر کنید، ما خاطره های خوبی از این بازی داریم چون ما هیچ وقت فراموش نمی کنیم که بازی خودمان را انجام دهیم و این نکته مهمی است که باید روی آن تمرکز کرد، خونسرد باش و روی بازی تمرکز کن."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰