loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلین منتظر داربی شمال لندن
چمبرلین منتظر داربی شمال لندن

چمبرلین منتظر داربی شمال لندن



الکس اوکسلید چمبرلین که در دو بازی که از ابتدا برای آرسنال انجام داده است موفق به گلزنی شده می گوید به شدت منتظر بازی با تاتنهام در وایت هارتلین است حتی اگر از روی نیمکت بازی را دنبال کند.

"حساس ترین دربی که من در آن بازی کردم بازی ساوتهمپتون و بارنموث بوده که البته من فکر میکنم آن بازی بیشتر برای بارنموث یک داربی حساب می شد تا برای هواداران ساوتهمپتون.

قطعا من تا کنون در داربی شمال لندن حضور نداشتم اما بچه ها همه به من می گویند که این چه رویداد بزرگی است.

اینکه در همه بازیها جزئی از ترکیب تیم باشم برای من افتخار آمیز است، چه روی نیمکت باشم و چه داخل زمین، من از اینکه آنجا حضور داشته باشم خوشحال می شوم و هر چه در توان دارم ارائه می کنم تا به دیگر بچه ها کمک کنم تا یک برد دیگر کسب کنیم و به حرکت مثبت خود ادامه دهیم."

آخرین رویارویی آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه وایت هارتلین و در ماه آپریل با تساوی 3-3 همراه بود، آن بازی یکی از جذابترین بازیهای فصل بود و الکس از تک تک دقایق بازی لذت برد.

"بازی فصل گذشته فوق العاده بود، من در خانه و از تلویزیون بازی را می دیدم، خودم را در جو داربی تجسم می کردم و این واقعا هیجان انگیز است.

از بچه ها شنیده ام که جو آنجا کاملا ضد ماست اما این یک چالش جدید برای من است، من فقط می خواهم به راه خودم ادامه دهم و از هر چیزی که در اطرافم می بینم درس بگیرم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰