loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرلين از انتخاب آرسنال مي گويد
چمبرلين از انتخاب آرسنال مي گويد

چمبرلين از انتخاب آرسنال مي گويد


بازيكن جناح راست و جوان ، اين تابستان از ساوتهمپتون به جمع توپچي هاي لندن پيوست و توانست به سرعت خود را در تيم نشان داده و خصوصياتش را اثبات كند .

به ثمر رساندن يك گل در اولين تجربه ي ليگ قهرمانان اروپا كاري بود كه چمبرلين انجام داد و آرسن ونگر [ كسي كه در وهله ي اول تشويق كننده ي چمبرلين براي پيوستن به آرسنال بود ] را تحت تاثير قرار داد .

وي در اينباره گفت :

" من هميشه مسابقات آرسنال را تماشا مي كردم و علاقه ي زيادي به روش بازي كردن اين تيم داشتم . فكر مي كنم دليل علاقه شديدم به تيم سرمربي تيم [ آرسن ونگر ] ، ورزشگاه و هواداران اين تيم بودند كه واقعا مرا شيفته ي خود كرده بودند. "

" رئيس تاثير گسترده اي روي بازي تيم مي گذارد ، او واقعا يك انسان هوشمند است . وقتي او درمورد مسئله اي صحبت مي كند شما تنها مي توانيد نظاره گر باشيد و به تحسين او بپردازيد . حتي وي امروز نيز در بحث هاي تيم مسائل بسيار با ارزش و مفيدي را عنوان كرد. "

" شما هميشه چيز هاي زيادي از اون ياد مي گيريد . او ابتدا به آرامي نكات را گوشزد مي كند و سپس از روش هاي ديگر استفاده مي كند . شما با خود خواهيد گفت : 'بله ! من اين را نمي دانستم و از او تشكر مي كنيد' . او مردي فوق العاده است و فكر مي كنم كه راه و روش و سبك تفكرات او باعث پيشرفت من شود و براي تيم نيز سودمند باشد. "

" اين باشگاه ، باشگاه بسيار بزرگ است و شب هايي كه مانند اين شب [ بازي در مقابل المپياكوس ] بازي كرديم اين مسئله را ثابت مي كند . من سال گذشته براي ديدن مسابقاتي به اينجا آمدم كه بازي در مقابل بارسلونا و پيروزي آرسنال يكي از آن ها بود كه واقعا باعث شد احساس تازه اي به من القاء شود. "

اگر چه ونگر چهارشنبه شب از حضور در كنار زمين و همراهي تيم به دليل محروميت از طرف يوفا محروم بود اما چمبرلين صحبت هاي قبل از بازي ونگر را باعث موفقيت خودش و تيم مي داند .

بازيكن 18 ساله ادامه مي دهد :

" او [ ونگر ] گفت برويد و با اعتماد به نفس هر كاري كه مي توانيد انجام دهيد . در دفاع منسجم و متمركز باشيد و سپس حمله كنيد. "

" من تمام سعيم را كردم تا از گفته هاي او پيروي كنم اما او سرمربي است كه به شما اجازه مي دهد به خوبي كار كنيد و خوب بازي كردن را ياد بگيريد . وي سپس به آرامي و بعد از مدتي به شما از مسائلي كه بايد آن ها را بهبود بخشيد مي گويد. "

" كم حرف زدن او قبل از مسابقه باعث آرامش اعصاب من مي شود. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۸
به قلم مرتضي لاجوردي
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰