loading
در حال بررسی درخواست شما
دو قدم به جلو، یک قدم به عقب
دو قدم به جلو، یک قدم به عقب

دو قدم به جلو، یک قدم به عقب


آرسن ونگر در حالی تیمش را راهی وایت هارتلین کرد که توپچیها در سه دیدار گذشته خود در سه رقابت متفاوت با پیروزی از زمین خارج شده بودند ولی دیروز برابر تاتنهام شکست خوردند. درست مانند بازی برابر بلکبرن که شاگردان ونگر پس از کسب دو نتیجه خوب، بازی را به حریف واگذار کرده بودند. رئیس معتقد است فقدان قدم گذاری محکم عاملی برای این نتایج است.
"این نتایج دو قدم به جلو و یک قدم به عقب است، کاملا این عبارت صدق میکند. یکشنبه بازی بود که میتوانستیم از آن با یک امتیاز خارج شویم ولی این فرصت را [با عملکرد متناقضمان] به دلیل فقدان اطمینانمان از دست دادیم.
"ما بازخواهیم گشت زیرا شما دوباره میتوانستید ببینید که روحی قوی در تیم وجود دارد. ولی باید کمی واقع گرایانه تر باشیم و کارمان را در زمان های درست بهتر انجام دهیم.
"یکشنبه احساس کردم که در دفاع در حال قویتر شدنیم. ولی توپ را در موقعیت های خوب یک – سوم دفاعی حریف از دست میدادیم که میتوانستیم با پاس هایمان بهتر عمل کنیم.
"گل دوم تاتنهام تفاوت را ایجاد کرد. بعد از آن گل آنها توانستند عقب بروند و در ضد حملات کار کنند. کارمان را درست انجام ندادیم به همین دلیل مقصر هستیم. بر روی گل پیروزی آنها به درستی دفاع نکردیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰