loading
در حال بررسی درخواست شما
مربیان به هر واکنشی نیاز مندند
مربیان به هر واکنشی نیاز مندند

مربیان به هر واکنشی نیاز مندند

بعد از اینکه خشم ونگر در ختکن آرسنال جواب داد رسانه های تا آن جا که جا داشت روی این مسئله مانور دادند .
آرسن ونگر نیز در مصاحبه ای در این مورد صحبت کرد . وی اعتقاد دارد مربیان باید از تمام روش هایی که می تواند تیم را به حالت خوبش بازگرداند استفاده کنند . رفتار همراه با عصبانیت ونگر در بین دو نیمه بازی با لیورپول تنها بخشی از این رفتار هاست و آن را لازمه موفقیت تیم می دانست .
“ به صورت آرمانی یک مربی باید تمام رفتار های لازم را دارا باشد و همیشه درست ترین آن ها را بسته به شرایط انتخاب کند . من مدت زیادی از مربی گریم در این جا می گذرد و همیشه طوری عمل کردم که مجبور بودم و باید می کردم در قبال آن نیز اکثرا بهترین پاسخ را دریافت کرده ام . در حال حاضر ما سعی می کنم در مقابل موقعیت های ایجاد شده بهترین واکنش را داشته باشم .
بیشتر اوقات اوضاع در رختکن بسیار با آرامش است اما گاهی هم شرایط بسیار آشفته است . در مورد یکشنبه من یقین دارم تمام بازیکنان می خواستند از همان ابتدا بهترین بازی را انجام دهند اما ما با ترس و استرس بازی می کردیم . ما بازی برابر چلسی را واگذار کرده بودیم و فکر می کردیم به سمت یک شکست بزرگ دیگر می رویم . گاهی اوقات شما با استرس بازی می کنید و این ساده ترین راه برای شکست مقابل حریفان است . نکته مهم این بود که بازیکنان واکنش درستی نشان دادند و وظایف خود را به درستی به پایان رساندند . این مسئله به خاطر شخصیت و کیفیت درونی آن ها بود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰