loading
در حال بررسی درخواست شما
ذهنیت، کلید موفقیت چمبرلین
ذهنیت، کلید موفقیت چمبرلین

ذهنیت، کلید موفقیت چمبرلین

چمبرلین در چند بازی که برای آرسنال و تیم زیر 21 ساله های انگلستان انجام داده، عملکردخوبی از خود نشان داده است و شایعاتی پیرامون حضور او در یورو 2012 مطرح است. آرسن ونگر میگوید او باید نشان دهد که ذهنیت حضور در این مسابقات را دارد.

" هنوز 6ماه تا شروع یورو 2012 باقی مانده و باید عملکرد او را در ماه مارس ببینیم، همچنین باید ذهنیت بازی در این سطح را داشته باشد."

" برای یک جوان نباید زود قضاوت کرد، او شش یا هفت ماه زمان نیاز دارد. اگر در این مدت عملکرد خوبی داشت. چرا نباید برای یورو 2012 بازی کند؟

" اگر از لحاظ ذهنی آماده نباشد میتواند آسیب رسان باشد، این موضوع برای حرفه او سرنوشت ساز است. من در قبال او مثبت هستم چرا که میدانم او در مقابل فشار عکس العمل خوبی نشان میدهد."

از لحاظ سنی، نسبت به زمانی که والکات به جام جهانی رفت، او بزرگتر است. اما ونگر معتقد است او شایسته دریافت اعتبار در قبال کاری که انجام میدهد هست.

" از لحاظ فوتبالی، والکات در آن زمان آماده نبود اما از لحاظ ذهنی خود را با تمام موقعیت به خوبی درگیر کرد. او هیچوقت نگفت " ببینید من کی هستم " او همیشه فروتن بود. "

" جام جهانی قبلی شاید او میتوانست برود، که نرفت. او باوجود 22 سال سن تجربه زیادی دارد، خیلی ها در این سن به صورت حرفه ای فوتبال را شروع میکنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۳
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : آرسنال
بازدید: ۵۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰