loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی با مارسی مشخص کننده است
بازی با مارسی مشخص کننده است

بازی با مارسی مشخص کننده است



آرسنال باید پس از رویارویی با ساندرلند در لیگ برتر در میانه هفته به مصاف تیم مارسی فرانسه برود و آرسن ونگر سومین دیدار آرسنال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را تصمیم گیرنده روند تیم ها در این گروه می داند .
آرسنال تا به این جای کار توانسته در لیگ قهرمانان یک تساوی و یک پیروزی به دست آورد و حالا می تواند با پیروزی برابر مارسی پس از اتمام دور رفت بازی ها در وضعیت خوبی در گروهش قرار بگیرد .
ونگر دراینباره اینگونه توضیح می دهد :

" دو بازی برابر مارسی تصیم گیرنده تیم های صعود کننده است . اگر بتوانیم از دو بازی برابر مارسی چهار امتیاز بگیریم می توانیم یکی از تیم های صعود کننده از گروه باشیم .
آن ها حرکت مشابهی مانند ما داشته اند و شروع بدی در لیگ داشتند و می خواهند به خوبی در لیگ قهرمانان کار کنند . کاملا وضعیت مشابهی است .
آن ها تیمی هستند که پتانسیل دارد . آن ها در مکان فوتبال خیز فرانسه هستند چرا که این بخشی از طبیعت آن شهر است و شهر وابسته به تیم مارسی است . این یکی از پایگاه های بسیار بزرگ فوتبال در فرانسه است و شاید بزرگترین آن  . "

ونگر از بابت پیروزی بزرگ سه بر صفر مارسی برابر دورتمند صحبت می کند .

" آن ها پتانسیل دارند . تیم آن ها هافبک های خوبی دارد و بازیکنانی مانند لوچو گونزالز , بنوئیت چیرو , استفان امبیا در این تیم است و با توجه به اسم ها تیم خوبی دارند .
این کاملا برای من تعجب آور بود که برابر دورتموند به این نتیجه پیروز شدند چرا که من بابت آن ها تحت تاثیر قرار گرفتم .
مارسی می تواند خطرناک باشد چرا که در ضد حملات بسیار خوب هستند و من فکر می کنم در خانه آن ها به مانند این برابر ما بازی کنند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰