loading
در حال بررسی درخواست شما
توقف توپچی ها برابر برنلی
توقف توپچی ها برابر برنلی

توقف توپچی ها برابر برنلی

ره اورد سفر ارسنال به لنکشایر بود.
توپچی ها تنها چندروز پس از برد ارزشمند مقابل لیورپولدرمقابل برنلی سختکوش دوامتیاز حیاتی را ازدست دادند ابتدا این ارسنال بود که میتوانست با گل زود هنگام فابرگاس سوار بازی شده وبازی را کنترل کند اما با ازدست دادن فرصتهای بیشمار توسط توپچیها این فرصت برای الکساندر ایجاد شد تا نتیجه را
از روی نقطه پنالتی به تساوی بکشاند بعداز این گل ارسنال هرگز نتوانست راهی به دفاع مستحکم برنلی پیدا کند وبدین ترتیب اوون کویل یک امتیاز حساس دیگر رانیز از یکی از بزرگان لیگ بدست اورد.
دراین بازی اوون کویل برخلاف میک مکارتی دربازی شب گذشته ترکیب تیمش را باجا به جایی مک دونالد ورابی بلیک تغییر داد تا انها بتوانند همچنان روند متوقف کردن تیمهای بزرگ را ادامه دهند دران سوی میدان نیز ارسن ونگر از سیلوستره بجای ترائوره واز دیابی بجای دنیلسون استفاده کرده بود.
برنلی که بعد از بردن یونایتد واورتون در ترف مور نتوانست روند بردهای شکه کننده اش را ادامه دهد نزدیک بود در ابتدای کار با ضربه سر ورمائلن که بسمت دروازه خودی زده شده بود از تیم میهمان پیش بیافتد که المونیا بادست توپ را دفع کرد وتوپ پس از برخورد با تیر دروازه از منطقه خطر دور شد.
برتری میزبان دیری نپایید چرا که دقایقی بعد ودر یک ضدحمله با دفاع ضعیف کریس کارلایل چسبیده به محوطه جریمه برنلی ولو دادن تو به فابگاس کاپیتان توپچی ها توپ را به قعر دروازه ینسن دروازبان بنلی فرستاد.
فابرگاس دقایقی بعد پاس درعمق الکس سانگ را به هدر داد تا نتواند اندوخته تیم وخودش را دوبرابرکند ارسنال کاملا دراین دقایق سوار بر بازی است وسمیر نصری موقعیت دیگری را به هدر دادوشوت وی را ینسن مهارکرد.
برنلی که بازی را خوب شروع کرده بود وبا خوش شانسی فقط یک گل خورده بود با سرنگون شدن بیکه توسط ورمائلن درمحوطه جریمه واعلام پنالتی توسط مایک دین به گل تساوی دست پیدا کردگراهام الکساندر توپ را به مرکز دروازه فرستاد تا میزبان به بازی برگردداین یکصدمین گل الکساندر در دوران بازی وی در لیگ فوتبال بود.
هردوتیم موقعیتهایی را برای گلزنی تا قبل نیمه اول بدست اوردند که یکی از انها را ارشاوین به هدر داد ودروازبان اماده برنلی ینسن او را درگلزنی ناکام گذاشت درسمت مقابل هم ضربه خطرناک وید الیوت توسط گالاس برگشت داده شد اما دقایقی قبل از پایان نیمه اول ارسنال با مصدومیت سس فابرگاس مواجه شد و وی جای خود را به ارون رمسی داد رمسی بلافاصله ورمائلن را درموقعیت گلزنی قرار داد ولی این بار نیز ینسن توپ را مهار کرد وتیمش را درمسابقه نگه داشت.
ارسنال درنیمه دوم بسیار زودتر وارد زمین شد وبنظرمیرسید که ونگربادیگر برانان تاخته باشد!!!پس از شروع بازی هردوتیم بشدت سعی در بثمر رساندن گل دوم داشتند.
این برنلی بود که با سانتر خطرناک ایگلز به ارسنال حمله کرد اما المونیا این سانتر را نیز مهار کرد وپاسخ ونگر به این مسئله تعویض ادواردو با تئو ولکات بود.
اما اینبار هم برنلی با ضربه فلچر که به تیر روازه برخورد کرد خطرساز شدچند دقیقه بعد هم فلچر دروازه ارسنال را باز کرد ولی گل بدلیل افساید بودن موردقبول واقع نشد بنظر میرسید ارسنال ریتم خودرا ازدست داده وشاگردان اوون کویل ازشانس بیشتری برای گلزنی برخوردارهستند.
ده دقیقه به پایان بازی ارسنال فشار حملاتش را شدید تر کرد وبرنلی به دفاع همه جانبه روی اورددرزمانهای تلف شده این گالاس بود که میتوانست یک گل حیاتی برای تیمش بثمر برساند که موفق به انجام این کار نشدوبازی باهمان نتیجه مساوی به پایان رسید وارسنال دوامتیاز حیاتی را ازدست داد.

باتشکراز دوست عزیزم هدایت برای ترجمه این خبر

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۶
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۶۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰