loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: المپیک، نه !
ونگر: المپیک، نه !

ونگر: المپیک، نه !


بازیکنانی مثل جک ویلشر، تئو ولکات، کایرن گیبز و الکس چمبرلین شانس این را دارند که در تیم منتخب بریتانیا که هدایت آن را استیوارت پیرس در اختیار خواهد داشت در المپیک 2012 لندن به میدان بروند.

همچنین در تابستان آینده رقابت های یورو 2012 هم برگزار می شود که فینال آن 1 جولای است و بازیهای فوتبال در المپیک هم از تاریخ 25 جولای تا 11 آگوست خواهد بود که یک هفته قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر است. ونگر معتقد است اینکه بازیکنان در هر دو تورنمنت حضور داشته باشند واقع بینانه نیست.

"اگر به برنامه کل تابستان نگاه کنید کار برای باشگاه ها و مخصوصا بازیکنان غیر ممکن خواهد بود.

بعضی وقتها شما باید تصمیم گیری کنید که بازیکنان تخت فشار بازیهای زیاد در چه وضعیت جسمانی قرار دارند، من می گویم در همین وضعیت فعلی استراحت چندانی پس از رقابت های قهرمانی اروپا وجود ندارد و رقابتهای المپیک برای من یک تورنمنت واقعی فوتبال به حساب نمی آید، برای من المپیک اساسا دو و میدانی است!

فینال رقابتهای قهرمانی اروپا در یک جولای است، شروع لیگ برتر 18 آگوست و ما تمریناتمان را از 4 یا 5 جولای آغاز خواهیم کرد، این بدین معنی است که ما بازیکنانی که در یورو حضور داشته اند را در اختیار نخواهیم داشت و اگر چند بازیکن را هم برای رقابتهای المپیک از دست بدهیم امکان پذیر نیست.

تصور کنید یک بازیکن در یورو و المپیک بازی کند، پس از آن نمی توانید از او استفاده کنید، این غیر ممکن است. من معمولا به بازیکنانی که در یک تورنمت بازی کرده اند چهار هفته استراحت می دهم، این بدین معنی است که من باید آن بازیکنان را در کریسمس تحویل بگیرم!"

استیوارت پیرس اعلام کرده که بازیکنان باید در تصمیم گیری برای حضور در المپیک آزاد باشند اما ونگر معتقد است این پیشنهاد خوبی نیست.

"بدترین چیز این است که این تصمیمات به عهده خود بازیکنان گذاشته شود، این وظیفه اتحادیه فوتبال است که هر مورد را آنالیز کنند و کمی مسئولیت پذیر باشند.

اگر من از شما بپرسم 20 سال پیش چه تیمی قهرمان المپیک شد نمی توانید جواب من را بدهید اما اگر قهرمان اروپا را بپرسم آن را بهتر می دانید، اگر قهرمان جام جهانی را بپرسم بهتر می دانید.

این تورنمتنی است که شما می خواهید در آن خوب کار کنید ولی باید عاقل باشید و تصمیمات احمقانه نگیرید، شخصا معتقدم فدراسیون ها و باشگاه ها باید بر سر هر بازیکن با هم گفتگو و تجزیه و تحلیل داشته باشند.


معتقدم اینکه در تمام طول تابستان بازی داشته باشید برای کشوری مثل انگلستان غیر ممکن است چون در اینجا استراحت زمستانی نداریم. در آلمان یک بازیکن سه هفته استراحت در زمستان دارد اما در انگلیس باید تا ماه می دائما در حال بازی کردن باشد.

شرایط خاصی است چون بازیهای المپیک در انگلستان است ، اگر این بازیها در لندن نبود این مشکلات را نداشتیم اما حتی در لندن هم شما باید مسئولیت پذیر و عاقل باشید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۲۹
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰