loading
در حال بررسی درخواست شما
می خواهم بریتانیا در المپیک موفق شود
می خواهم بریتانیا در المپیک موفق شود

می خواهم بریتانیا در المپیک موفق شود


تابستان آینده نگاه های فوتبال دوستان به رقابتهای یورو 2012 خواهد بود و پس از آن نیز رقابتهای المپیک برگزار می شود، این برنامه فشرده بازیها برای بازیکنانی مثل جک ویلشر و تئو ولکات که شانس حضور در هر دو تورنمنت را دارند شرایط حساسی را رقم خواهد زد.

ونگر از تیم بریتانیا حمایت می کند اما او معتقد است بعضی بازیکنان در تیم استیوارت پیرس بازیکنان بهتری نسبت به بقیه هستند.

"از نظر من اینکه بریتانیای کبیر در المپیک خوب کار کند خوب است اما ما باید یک راه حل منطقی برای استفاده از بازیکنان پیدا کنیم، فکر می کنم اینکه ما هم در مواقع نیاز بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم مهم است.

جک، تئو،چمبرلین، رمزی و گیبز می توانند در آن رقابتها حضور داشته باشند اما ما باید یک راه حل پیدا کنیم، نمی دانم در فوتبال مدرن این اتفاق چگونه رخ می دهد، تا قبل از این رقابتهای زیر 23 سال را داشتیم و حالا به نظر می رسد برای انگلستان تورنمنت زیر 35 سال هم داشته باشیم!

بازیکنانی مثل رایان گیگز، از اینکه او بازی کند خوشحال می شوم نه به خاطر اینکه او برای منچستر یونایتد بازی میکند برای اینکه فکر می کنم گیگز هیچگاه نتوانست در تورنمنت های سطح بالای بین المللی حضور داشته باشد، بنابراین چنین چیزی برای او فوق العاده خواهد بود و او به اندازه ای خوب هست که بتواند این کار را انجام دهد."

ونگر در کنفرانس خبری خود پیش از بازی استوک بحثهای زیادی در مورد تابستان آینده و مشکلات احتمالی انجام داده ولی معتقد است بازیهای فوتبال المپیک را نباید بی ارزش جلوه داد.

"من نمی توانم این تصمیمات را بگیرم، من فقط فکر میکنم کمی مشکل بین استفاده بازیکنان در باشگاه ها و تیمهای ملی وجود دارد.

و وقتی شما به عنوان یک مربی باشگاه صحبت می کنید مردم فکر می کنند شما در مقابل کشور قرار دارید، من در برابر کشور نیستم و از اینکه انگلستان خوب کار کند خوشحال می شوم، چرا نباید از اینکه تیم خوب کار کند خوشحال شوم؟ اما وقتی شما مربی آرسنال باشید این نگرانی را خواهید داشت که بازیکنان خود را وقتی برای بردن بازیها به آنها نیاز دارید در اختیار داشته باشید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۳۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰