loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : چمبرلین استعداد و نگرش مثبتی دارد
ونگر : چمبرلین استعداد و نگرش مثبتی دارد

ونگر : چمبرلین استعداد و نگرش مثبتی دارد

آرسن ونگر میگوید نگرش الکس چمبرلین ، او را در جایگاه خوبی برای آینده نگه میدارد .

این جوان 18 ساله نمایش بسیار خوبی از زمان آمدن به امارات از خود نشان داده است ، 2 گل در دو بازی ابتدایی برای باشگاه خود مقابل شرزبوری و المپیاکوس و هت ریک در بازیهای اروپایی تیم ملی زیر 21 سال انگلستان .

درخشش او حتی بیشتر نیز هست ، او با اجراهای اخیر خود نظر سرمربی تیم ملی انگلستان ، فابیو کاپلو را نیز برای یورو 2012 جلب کرده است .

ونگر این هافبک جوان را به طور منظم در ترکیب اول تیم قرار نمیدهد و عجله ای برای اینکار ندارد اما معتقد است که نگرش مثبت چمبرلین به زندگی و فوتبال یک امتیاز بزرگ است.

ونگر به آرسنال - پلیر گفت :

این یکی از نقاط قوت اوست ، الکس با استعداد ، آرام و با نگرشی مثبت است ، من او را دوست دارم ، او پسر مثبتی است و من فکر میکنم مورد علاقه ی مردم قرار خواهد گرفت 

نگرش خوبی به جلو دارد و با فشار به آن میپردازد .

" من از عملکرد او متعجب نشدم چرا که گزارشهای خوبی از ساوت همپتون به من رسیده بود و من انتظار وفق خوردن سریع با تیم را از او داشتم ، اکنون به سطحی که ما از او میخواهیم رسیده است .

او در حال حاضر فرصتی برای نشان دادن خود دارد و میخواهد برای قرار گرفتن به طور منظم در ترکیب رقابت کند .

" او نیاز به اضافه کردن ویژگیهای ضروری در یک سوم دفاعی دارد ، لیگ برتر در حال سخت تر شدن است ، شما به توانایی بالایی جهت رفتن از تیم فوتبال جوانان یا سطح پایینتر از آن به سطح بالا در لیگ برتر خواهید داشت .

" ما باید او را آزاد قرار دهیم چرا که در انگلستان گاهی اوقات صبری بزرگ در مورد آینده ی بازیکنان جوان باید وجود داشته باشد ، ولکات به خوبی آن را انجام داد ، من باور دارم که ولکات نمونه و مثال خوبی برای او خواهد بود .

" تئو یک مثال خوب برای کپی کردن است زیرا ولکات خیلی زود در حرفه ی خود با شهرت روبرو شد ، جک ویلشر نیز همینطور میباشد من فکر میکنم که هر دو آنها نمونه های خوبی برای الکس میتوانند باشند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۳
به قلم مهدی رباهاط
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰