loading
در حال بررسی درخواست شما
فیفا تعیین غرامت را رد کرد!
فیفا تعیین غرامت را رد کرد!

فیفا تعیین غرامت را رد کرد!

باشگاه آرسنال اعلام کرد تمامی گزینه ها برای دریافت غرامت به سبب مصدومیت مهاجم ملی پوش خود در یک دیدار دوستانه را بررسی خواهد کرد. با این حال فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) هرگونه اقدام قانونی برای دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال هلند به نفع آرسنال را رد کرد.
فیفا تنها طی بیانیه ای به قانون مربوط به الزام بیمه شدن بازیکنان از سوی باشگاه ها اشاره کرده است.
اما آرسن ونگر سرمربی توپچیها بعد از بازی شب گذشته آرسنال مقابل برنلی اعلام کرد آرسنال جدا از بحث 20 میلیون پند غرامت، مطمئنا اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
ونگر در اینباره گفت:"من هرگز در مورد رقم خاصی صحبت نکردم. من تنها میخواهم بگویم ما نمیتوانیم اینجا بنشینیم و تمام بازیکنانمان را در این فصل از دست بدهیم و بگوییم بسیار متشکریم!
"ما باید تمام گزینه هایی را که امکان دارد، برای دریافت غرامت بررسی کنیم."
تنها مورد برای دریافت غرامت به دلیل مصدومیت بازیکنان در بازیهای دوستانه ملی به موضوع درخواست باشگاه بلژیکی شارلوا بود که در نشست سران G14 مطرح شد ولی به دلیل جایگزین شدن گروه G14 با انجمن باشگاه های اروپایی، نیمه تمام ماند.
با این حال تنها توافق نامه برای دریافت غرامت از سوی باشگاه ها به دلیل مصدومیت بازیکنانشان در بازیهای ملی به مصدومیت بازیکنان در جام جهانی و مرحله نهایی جام ملت های اروپا باز میگردد. ولی هیچ قانونی در مورد بازیهای مقدماتی و دوستانه تصویب نشده است. و تنها تعدادی از انجمن های فوتبال بازیکنان خود را در بازیهای ملی تحت پوشش بیمه قرار داده اند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع :
بازدید: ۴۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰