loading
در حال بررسی درخواست شما
پای نظراتم هستم !!!
پای نظراتم هستم !!!

پای نظراتم هستم !!!

آرسن ونگر از صحبت هایش مبنی بر اینکه مک کارتی مربی تیم ولوز از تیم رزروش برابر منچستر یونایتد استفاده کرد دفاع کرده است .
در آخرین هفته لیگ برتر تیم ولوز در حالی در زمین منچستر یونایتذ با سه گل مغلوب شده که مربی تیم ولوز برای استراحت به بازیکنانش برای بازی بعدی با برنلی از تیم ذخیره های خود استفاده کرده بود.
بعد از تساوی آرسنال برابر برنلی حریف بعدی ولوز آرسن ونگر در انتقادی قابل تامل این بازی را مانند آن دانسته که منچستر از قبل بدون بازی کردن سه امتیاز را گرفته است .
“ من نظرم را به شما گفتم . نمی خواهم به سمت مجادله با یک مربی دیگر بروم . من به کسانی که عقیده ای دارند احترام می گذارم ولی این یک مسئله شخصی نیست . من از کسانی بودم که گفتند او واقعا چگونه در مورد این موضوع فکر کرده است . من نمی ترسم که در این باری نظرات مختلفی دریافت کنم . عقیده ام را بدون هیچ حمله و جنگی و بدون هیچ مسئله سوء دیگر بیان می کنم . من فقط گفته ام که راجع به این موضوع چگونه فکر می کنم . این تمام ماجراست.
چیزی که من گفتم فقط یک حس عام را ایجاد می کند ولی خیلی مردم که نمی خواهنن این موضوع تشدید شود هیچ چیزی نمی گویند . من می توانم آن را درک کنم .
تیم هایی که با ولوز رقابت دارند خوشحالند زیرا ولوز به راحتی سه امتیاز را از دست داده و باعث شده آن ها پایین نروند . پس چرا باید به این موضوع اعتراض کنند؟
من فقط احساس می کنم وقتی شما در ابتدای کار هستید و برنامه خاصی دارید و تعداد بازی ها را می دانید شما دوست دارید تا همه را با شرایط خوبی داشته باشید به همه تعداد بازی مشخصی برسد و همه به خوبی و به اندازه مشخص استراحت کنند.
اگرچه برخی مردم می گویند این اصلا برای ما اهمیتی ندارد که چرا ما هر روز بازی نمی کنیم ؟ چرا برخی تیم ها هر سه هفته هیچ بازی انجام نمی دهند و برخی دیگر هر روز بازی می کنند؟ اعتقاد دارم همه این ها فقط قسمتی از عدل است. “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۵۹۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰