loading
در حال بررسی درخواست شما
مشکلی با براون ندارم
مشکلی با براون ندارم

مشکلی با براون ندارم


این دیدار مهم در حالی امشب برگزار می شود که در چند روز اخیر ونگر بارها از نحوه برنامه ریزی بازی های لیگ برتر انتقاد کرده است.بعضی از مربیان لیگ برتری هم با انجام مصاحبه هایی از ونگر حمایت کردند و بعضی هم انتقاد کردند،که در میان انتقاد کنندگان بیش از همه نام مک کارتی و فیل براون به چشم می خورد.
ونگر از این موضوع گله دارد که چرا آرسنال بعد از بازی با لیورپول باید در دیداری میان هفته به دیدار برنلی برود ولی تیمی مانند هال دیدار میان هفته نداشته و برای این بازی یک هفته تمام استراحت داشته است.
ونگر در مصاحبه دیروز خود گفت:
"من برای تیم هال احترام زیادی قائلم برای اینکه آنها تلاش می کنند تا یک فوتبال خوب را ارائه بکنند و از روش و رفتار مثبتی هم برخوردارند،برای من فوتبال مهمتر از چگونگی روابط شخصی ام با سرمربی های دیگر تیم هاست".
گفتنی است سابقه درگیری لفظی فیل براون با آرسنالی ها به این مصاحبه های اخیر آرسن ونگر محدود نمی شود بلکه هنوز هم براون از اتفاقات بعد از بازی تیمش مقابل آرسنال در جام حذفی فصل پیش دلخور است.
آن بازی که به شکست 1-2 هال و حذف آنها منجر گشت، با اتهام سنگینی از سوی فیل براون به کاپیتان آرسنال سسک فابرگاس همراه شد.فیل ادعا می کرد که سسک به طرف دستیارش بریان هورتون آب دهان پرتاب کرده که این ادعا بعدها توسط اتحادیه فوتبال انگلستان رد  و محرومیت های در نظر گرفته شده برای سسک هم بخشیده شد و فیل براون هم بعد از اثبات بیگناهی سسک با جریمه مالی روبه رو شد.
  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۸
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : football365.com
بازدید: ۴۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰