loading
در حال بررسی درخواست شما
بدترین شرایط مالی!!!
بدترین شرایط مالی!!!

بدترین شرایط مالی!!!

با توجه به اینکه مدت زمان نسبتا زیادی از اوج بحران اقتصادی جهان می گذرد، اما طبعات این بحران کم کم در ورزش شماره 1 بریتانیا یعنی فوتبال نمایان شده است.
آرسن ونگر نیز معتقد است این بحران تاثیراتی بر روی جهان فوتبال خواهد داشت و با توجه به این شرایط، از نقل و انتقالات زمستانی شلوغ خبری نخواهد بود.
" بطور دقیق از وضعیت مطلع نیستم ولی میدانم که از زمان حضور من در اینجا، بدترین شرایط مالی بوده است.
ما نیز مانند دیگر تیم ها قرض داریم ولی توانسته ایم تا آنها را پرداخت کنیم. منظورم این است که مردم فقط نگران این هستند که چه کسی را می خرید؟! ولی در حال حاضر اگر کسی از من بپرسد که آیا نقل و انقالات زمستانی شلوغ خواهد بود؟ نمی توانم دلیلی برای شلوغ بودنش ببینم زیرا بسیاری از باشگاه ها از لحاظ مالی با مشکل رو به رو هستند.
چیزی که در مورد قرض بسیار بد است، این است که بلاخره مجبورید آن را پس دهید. اگر یک مشکل عقلانی می بود، مشکلی وجود نداشت. ولی زمانی خواهد رسید که یک نفر درب اتاقتان را می کوبد و می گوید، می توانید پول من را پس بدهید؟ و این اتفاق در فوتبال خواهد افتاد."
نمونه ی بارز برای وضعیت بد مالی، پورتسموث است. تیم بزرگی که این فصل را بسیار بد شروع کرده است و در قعر جدول به سر می برد. با این شرایط، آیا آرسن ونگر فکر می کند تعدادی از این تیم ها شرایطشان از این هم بدتر می شود؟
" نمی دانم. امیدوارم که اینگونه نشود. ولی در حال حاضر تمام باشگاه مقروض هستند و با خود فکر می کنند که یک فرد پولدار می آید و آنها را می خرد.
این همان اتفاقی است که در مورد چلسی افتاد و همه فکر می کردیم که برای پورتسموث نیز این اتفاق افتاده است ولی این را خواهید فهمید که لزوما همه ی افراد توان مالی لازم برای حضور در فوتبال را ندارند.
نسبت به 10 یا 20 سال پیش این را تغییر را می بینید که امروزه مبلغی که برای خرید یک باشگاه نیاز دارید بسیار بالا تر است و همینطور مقدار بدهی هایتان نیز بسیار بیشتر خواهد بود.
شرایط تک تک باشگاه ها را به خوبی نمی دانم. در تمام طول هفته اخبار را دنبال می کنم و چیزی که من خوانده ام این است که بسیاری از باشگاه ها در دسته یک و یا هر جای دیگری از لحاظ مالی دچار مشکل هستند. وقتی که بازیکنانتان را به تیم های دیگر قرض می دهید، آنها برای پرداخت حقوق ها با مشکل روبه رو هستند. بسیار شرایط سختی است و برای اولین بار است که در ورزشگاه ها صندلی های خالی می بینم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰