loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین وضعیت مصدومان
آخرین وضعیت مصدومان

آخرین وضعیت مصدومان


در مورد تعطیلات به خاطر بازیهای ملی...
اخبار بدی داریم چون ما دو مدافع کناری خودمان را از دست دادیم، به جز این مساله بقیه بازیکنان با شرایط خوبی بازگشتند و آماده هستند.

در مورد کایرن گیبز...
او مشکل فتق دارد و روز پنج شنبه عمل جراحی انجام داد، به نظر می رسد او بین چهار و پنج هفته غایب خواهد بود، در ابتدا او یک کشیدگی از ناحیه عضله شکم داشت و در همان موقع هم مشکل فتق داشت، وقتی مشکل کشیدگی او بهبود پیدا کرد متوجه شدیم که مشکل فتق هم دارد، احساس کردیم ممکن است خطرناک باشد برای همین تصمیم گرفتیم که او عمل جراحی انجام دهد.

در مورد کارل جنکینسون...
کمر او ضربه خورده است، باید به او استراحت دهیم، چون او در کمرش احساس درد می کرد این تصمیم را گرفتیم. ابتدای مشکل را بررسی کردیم سپس او کمی بازی کرد و ما دوباره او را معاینه کردیم چون باید محتاط باشیم.

ما همان کوفتگی مختصر که در ابتدا تصورش را می کردیم مشاهده کردیم، اگر او به بازی کردن ادامه میداد ممکن بود وضعیتش بدتر شود و ممکن بود برای مدتی طولانی او را از دست بدهیم، بنابراین در حال حاضر متخصصان تصمیم گرفتند به او استراحت دهند.

در مورد دیابی و شماک...
هر دوی آنها به تمرینات کامل تیم بازگشته اند. دیابی چهار تا پنج ماه خارج از ترکیب بوده و به هماهنگی بیشتر نیاز دارد اما شماک برای بازی آخر هفته در دسترس است.

در مورد ریو...
مچ پای او پیچ خورده و چهار تا شش هفته غایب خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۲۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰