loading
در حال بررسی درخواست شما
به خوبی کار کردیم
به خوبی کار کردیم

به خوبی کار کردیم



درباره سه امتیاز بازی...
باید در همان ابتدای بازی سه امتیاز را می گرفتیم چرا که برخی از موقعیت های ابتدایی را از دست دادیم . در بیست دقیقه ابتدایی بازی سه موقعیت دروازه خالی داشتیم و بعد از آن با یک گل عقب افتادیم . این باعث دشواری بازی شد و ما برابر یک نورویچ بسیار دینامیک قرار داشتیم .

اما عقب زمینی که مانند دیواری بود بع خوبی کار کردیم و به مانند بازی با چلسی خوب بودیم . در نیمه دوم پس از پیش افتادن از تیم حریف بازی را کنترل کردیم و هیچ وقت واقعا در فشار نبودیم . مجموعا امروز یک پیروزی بسیار مثبت داشتیم . تیم بازی به بازی پیشرفت می کند و قوی تر می شود و شما احساس می کنید اینجا یک ذهنیت قدرتمند وجود دارد .



درباره اهمیت رابین ون پرسی...
ون پرسی 28 سال سن دارد و فابرگاس و سمیر نصری ای که باشگاه را ترک کردند 24 سال سن داشتند . رویای من این است که ون پرسی تا پایان عمر ورزشی خود در آرسنال بماند . من ماکزیمم حالتی که می توانم تلاش می کنم و به وی اطمینان دارم و امیدوارم بتوانم این امر را مدیریت کنم .



اعتبار اینکه رابین یکی از بهترین های جهان است...
او اینجا رقابت هایی دارد اما البته او یکی از بهترین هاست . همیشه سخت است که بگویید او تنها ترین است . او استثنایی است و چیز هایی دارد که نمی توانید به مردم بدهید . امروز او یک گل چیپ با پای راست زد و من هیچ گاه به مانند وی یک چپ پا به قدرتمندی وی ندیدم . او همیشه تصمیم های درستی در زمان های بسیار کم میگیرد . این باعث می شود او استثنایی باشد .



درباره گل نورویچ سیتی...
باید بگویم در حال حاضر از بابت داور متاسف هستم اما باید آن را در تلویزیون چک کنم . من گمان می کنم موریسون با دست چپ باعث بر هم خوردن تعادل وی شد .
اما باید به پر مرتساکر بگویم وقتی در برابر دروازه در انگلستان هستید نسبت به سایر کشور ها که می توانید ارام باشید متفاوت است و این درسی است که وی امروز فرا گرفت .



درباره تسلیم شدن...
خیر . من درباره این مسئله فکر نمی کنم . اگر مصاحبه با ال اکیپ را بخوانید می بینید که گفته ام دو سال ار قرار دادم باقی مانده است . این بعد از مصاحبه با خبرنگار بود و وی گفت : هیچ راهی ندارد که شما برای همیشه اینجا را ترک کنید ؟
من گفتم تنها راهی که ممکن اینگونه شود در انتهای فصل و وقتی است که نتوانم با توجه به خواسته هایی که انتظار می رود تحویل دهم . سپس البته اگر بگویید شما باشگاه را دوست دارید و شما در پایین انتظاری که مردم دارند هستید تنها راهی است که من به آن فکر می کنم .

در بقیه موارد من شخصا به طور کامل به باشگاه متعهد هستم و به قراردادم تا انتها احترام می گذارم . در ابتدای فصل وقتی این مصاحبه را انجام دادم مردم زیادی البته پرسیدند که من چکار می کنم . من  مصمم بودم . این مصاحبه دو یا سه هفته قبل بود . اما هدف اصلی تعهد به باشگاه بود و احترام به قراردادم تا آخرین روز مگر اینکه احساس کنم به اندازه کافی خوب نیستم .



درباره انتظارات...
باید به طور واقع گرایانه کیفیت کارم را در انتهای فصل بسنجم و من فکر می کنم که آیا بیشتری مقدار از تیم بیرون آمده یا خیر . شما می خواهید که الان این مسئله را بگویم که اگر  به جمع چهار تیم نرفتیم من بروم . بیش از 15 سال من سوالات زیادی برای انالیز داشتم .

من سوالی درباره تعهدم به قراردادم ندارم و این را فکر می کنم در گذشته نشان دادم . این را در آینده نیز مجددا نمایش خواهم داد . این باشگاه زندگی م است که باقی می ماند مگر فکر کنم خوب نیستم . فکر نمی کنم مسئله تعجب آوری پیش بیاید .
می توانم این سوال را به شما بازگردانم که چه انتظاری از من دارید ؟  
ما می خواهیم فوتبالی بازی کنیم که باعث افتخار آرسنال  باشد و مردم از آن لذت ببرند .



درباره دیدگاه شما از آن مصاحبه...
نه , تفاوتی با الان نداشت . حتی وقتی من آن مصاحبه را با یک روزنامه خارجی داشتم که هشت بر دو شکست خورده بودیم و من حتی بیشتر مصمم بودم که تصمیم درست بگیرم . چیز به خصوصی در ذهنم نیست فقط واقعیت این است که خبرنگار از من  درباره خروج از باشگاه پرسید و من تنها راه را این مسئله را این دانستم که باعث ضربه زدن به باشگاه شوم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰