loading
در حال بررسی درخواست شما
قرار نبود دنیلسون ضربه آزاد را بزند!!
قرار نبود دنیلسون ضربه آزاد را بزند!!

قرار نبود دنیلسون ضربه آزاد را بزند!!

در مورد پیروزی 0-3

مجبور بودیم مبارزه کنیم. برای شروع کمی مشکل داشتیم زیرا بسیاری از قدرت بدنی خود را برای بازی با لیورپول و بارنلی از دست داده بودیم و کمی طول کشید تا به بازی بیاییم و و سرعت لازم را پیدا کنیم. در نیمه اول خیلی سرحال نبودیم ولی جلو افتادیم و در نیمه دوم با اینکه پنالتی می توانست همه چیز را تغییر دهد، ولی به نظر من پنالتی بسیار بسیار سخت گیرانه گرفته شد و ما بلافاصله پس از آن گل دوم را زدیم و بعد از آن فرصت های زیاد دیگری هم داشتیم.

در مورد زمانی که بازی تغییر کرد

معتقدم زمانی بازی تغییر کرد که ما پیش از پایان نیمه اول، گل زدیم و آنها مجبور بودند در نیمه دوم برای جبران به زمین بیایند. در نیمه اول آنها در زمین خودشان بازی می کردند و بسیار منظم بودند و فضاها را می بستند. مجبور بودیم تا از لحاظ بدنی واکنش نشان دهیم و امروز اینکار را به خوبی کردیم.

در مورد اینکه سمیر نصری خوش شانس بود که در زمین باقی ماند

صحنه را دوباره نگاه خواهم کرد ولی دیدن اینکه او با کف کفشش بر روی پای بازیکن هال زده باشد بسیار سخت بود ولی اگر او اخراج می شد، مسلما یکی از بازیکنان حال نیز باید اخراج می شد.

در مورد ضربه ایستگاهی دنیلسون

دنیلسون متخصص ضربات ایستگاهی نیست. خیلی تعجب کردم. او برای اینکار تعیین نشده بود زیرا نصری می خواست تا ضربه را بزند ولی او آن را به خوبی زد. در ابتدا فکر کردم که می خواهد سانتر کند ولی آن را به گل تبدیل کرد. گل او بازی را عوض کرد.

در مورد شکست منچستر یونایتد

اول از همه نشان می دهد که هر تیمی می تواند در هرجایی ببازد و این چیز جدیدی است ; از زمان حضور من در اینجا این اولین فصلی است که اینگونه است. دوما اینکه با ثبات ترین در پایان موفق خواهد شد.

در مورد اخراج شدن مارک هیوز

وقتی که یک مربی شغلش را از دست می دهد بسیار ناراحت کننده است. برای من، روزی که به شما زمان کافی ندهند و کمی زود به نظر برسد، روز بسیار ناراحت کننده ای است. وقتی که ندانم در باشگاه من سیتی چه می گذرد، نمی توانم از وضعیت آنها مطلع شوم ولی از نگاه خارجی، بسیار ناراحت کننده است.

در مورد مشغول به کار شدن روبرتو مانچینی در سیتی

معتقدم او مربی است که در ایتالیا بسیار خوب کار کرده است و اینجا زیر دستش یک فرمول 1 خواهد داشت ولی چقدر سریع خواهن راند؟؟ نمی دانم. مسلما هر بازیکنی که بخواهد را در اختیار خواهد داشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۹
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰