loading
در حال بررسی درخواست شما
گلزنی برای رابین عادی شده
گلزنی برای رابین عادی شده

گلزنی برای رابین عادی شده


باز هم رابین ون پرسی ...
در این دوره در بازی ، بازیکنان به دنبال گل نیستند ، گلها خوشان به سمت شما میآیند.
در هر دو گل بازی امشب ، رابین در زمان مناسب در محلی مناسب حضور داشت، این گل ها به نظر ساده میرسند اما حقیقت چنین نیست. رابین بازی را به خوبی درک میکند.

در مورد بازی ...
در مجموع بازی خوبی بود و دورتموند نیز خوب بازی کرد . آنها بازی را قوی شروع کردند در نیمه دوم ما فشار را بیشتر کردیم، با پاس های بیشتر بازی را در اختیار گرفتیم و آرام آرام همه چیز به نفع ما رقم خورد.

گل دیر هنگام دورتموند ...
گل در آن زمان با توجه به نتیجه خیلی مهم و تاثیر گذار نیست. در آن زمان از بازی ما تمرکز خود را از دست داده بودیم اما به هر حال توانستیم نتیجه را نگه داریم.

در مورد بازی های مقدماتی ...
گروه های تیم های لیگ برتری ، گروه هایی دشوار بودند.آلمانی ها پیشرفت داشته اند و خوشحالم که توانسته ایم از گروهمان صعود کنیم.
در مقدماتی به مصاف اودینزه رفتیم که نتیجه ای غیر قابل پیش بینی رقم خورد ، شما نمیتوانید سر آن نتیجه شرط بندی کنید. به هر حال ما در این مرحله خوب عمل کردیم و بالا آمدیم ، متحد بودیم و سخت کوش و به نتیجه تلاش خود رسیدیم.

اولین تیم صعودکننده انگلستان ...
یونایتد دیشب میتوانست صعود کند ، سیتی هم صعود میکند اما ما تیم اول بودیم . در این مرحله هر تیمی قدرتمند است و هیچ بازی اسان نیست ، شما هیچ پیروزی را به سادگی کسب نمیکنید.

در مورد بازی آلکس سانگ ...
مدتی است فکر میکنم به مقدار لازم گل نمیزنیم ، امشب اوضاع خوب بود اما هنوز هم جای پیشرفت داریم.در مورد سانگ باید اعتراف کنم به عنوان یک هافبک دفاعی فوق تصور عمل کرد .

خطر مصدومیت رابین ون پرسی ...
رابین بازیکنی فوق العاده است . او به خوبی از کناره ها به خوبی به میان میرود ، نمیشود این را انکار کرد که رابین گل های زیادی برای ما زده است ما سعی میکنیم او را سرحال نگه داریم.

کاپیتانی ون پرسی ....
من از نظر روانی او را آماده کاپتانی دیده ام. او شب و روز به فوتبال میاندیشد .سال پیش رابین کاپیتان دوم ما بود و تا زمانی که سسک در زمین نبود بازو بند را به دست داشت.

وضعیت ژروینیو  ...
برای ما حیاتی است ! رابین همیشه برای توپ میرود و ژروینیو خوب فضاهای خالی را میبیند و حرکتش به آن فضاها باعث سردرگمی مدافعین میشود برای همین است که هافبک ها میتوانند رابین را تغذیه کنند.

پرمرتساکر ....
بازی خوبی را پشت سر گذاشت. سعی کردم  در بازی نورویچ بازی اش را انالیز کنم ، بازی آلمان - هلند او را خسته کرده است.
عکس العمل او درست نبود اما تصمیماتش در طول بازی مشکلی نداشت ، خستگی اش برطرف شود اوضاع رو به راه خواهد بود

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۷۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰