loading
در حال بررسی درخواست شما
تئو، پسری با مشکل شانه ی مادرزادی!!
تئو، پسری با مشکل شانه ی مادرزادی!!

تئو، پسری با مشکل شانه ی مادرزادی!!

تئو والکات که در ماه مارچ 21 ساله خواهد شد، تا به اینجا نتوانسته آنچنان که باید در این فصل خود را نشان دهد و بزرگترین علت آن نیز مصدومیت های پی در پی است!
او در مصاحبه ای با بیان اینکه او بازیکنی نیست که همیشه مصدوم باشد، اضافه کرد که مشکل شانه های او، ژنتیکی است!!!
"من به هیچ وجه زیاد مصدوم نمی شوم. من با شانه هایی غیر طبیعی به دنیا آمدم. این مشکل در پدرم هم وجود دارد. مشکل ژنتیکی است.
بر روی هر دو شانه ام عمل جراحی انجام داده ام تا دیگر در نروند!! مطمئنم که همه چیز خوب خواهد شد. الان مجبور نیستم که به خاطر آنها سبک بازیم را تغییر دهم، ولی زمانی بود که بر روی بازی من تاثیر می گذاشتند. یکبار در حین بازی کردن شانه ام از جایش در رفت و پس از آن بیرون زد. به قدری دردناک بود که تا پایان بازی دیگر مرا نمی دیدید. اواخر 2 فصل پیش این اتفاق افتاد.
شانه هایم از جایشان در می رفتند و من اصلا خوب بازی نمی کردم. هیچکسی این را نمی دانست ولی بازی هایی بود که شانه هایم 5 یا 6 مرتبه در می رفتند!!!
زمانی که مشخص شد به عمل جراحی نیاز دارم، خیلی از بازیکنان از این مسئله سوء استفاده کردند. آنها من را هدف قرار می دادند و این کم کم بیش از حد شده بود.
به خاطر دارم که در یک بازی در اورتون، تگرگ می بارید! بدترین هوای ممکن!! من لیز خورم و شانه ام در رفت و تعویض شدم. آنجا بود که فهمیدم به اندازه ی کافی تحمل کرده ام و وقت آن رسیده است که مشکلم را حل کنم!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲۹
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : newsoftheworld.co.uk
بازدید: ۶۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰