loading
در حال بررسی درخواست شما
کودکان را نجات دهید
کودکان را نجات دهید

کودکان را نجات دهید


باشگاه فوتبال آرسنال در همکاری با بنگاه خیریه ای تحت عنوان "save the children" که به کودکان فقیر فرصتی برای رشد و زندگی بهتر و شکوفا شدن استعداد هایشان کمک می کند تمامی درآمدهای حاصل از بازی با فولام را صرف امور خیریه خواهد کرد.

بازیکنان و سایر کادر باشگاه دستمزد امروز خودشان را به این امور اختصاص می دهند، همچنین هواداران هم می توانند به این امر کمک کنند.

ایوان گازیدیس مدیر اجرایی آرسنال در این مورد گفت:

" در آرسنال سنتی در داخل و خارج از زمین وجود دارد، اینکه به افراد جوان کمک کنیم و حالا این تشکیلات جدید هم بر پایه این امر پایه گذاری شده که هر کودکی این حق تحصیل و شگوفا شدن استعدادهایش را دارد و باید به آنها این فرصت را داد. امیدوارم همه هواداران ما فرصت را غنیمت بشمارند و با کمکهای خودشان روزی به یاد ماندنی را رقم بزنند."

جاستین فورسیت مدیر اجرایی save the children هم گفت:

"بازیکنان و هواداران آرسنال باید به چنین کاری افتخار کنند چون باعث تغییر در زندگی کودکان خواهد شد و آنها شانس تحصیل خواهند داشت.

در اینجا ما از اینکه با این باشگاه و هواداران فوق العاده اش همکاری می کنیم هیجان زده هستیم. ما در کنار هم نیروی قدرتمندی برای کمک به کودکان هستیم."


آرسن ونگر هم از همراهی بازیکنان،کادر باشگاه و هواداران در این کار احساس غرور می کند.

"ما می خواهیم هم در داخل زمین و هم خارج از آن به همه عشق بورزیم، روز شنبه فرصت خوبی است تا نشان دهیم می خواهیم چگونه رفتار کنیم.

ما با چند بنگاه خیریه سر و کار داریم، هر سال با یک محل جدید. معتقدم اینکه بدانیم مردم در اطراف ما چه کارهایی انجام می دهند تجربه ای عالی به حساب می آید، در انگلستان کارهای خیریه واقعا استثنایی است و از اینکه در این امر دخیل هستیم خوشحالیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰