loading
در حال بررسی درخواست شما
روحیه و اشتیاقی استثنایی نشان دادیم
روحیه و اشتیاقی استثنایی نشان دادیم

روحیه و اشتیاقی استثنایی نشان دادیم



در مورد نتیجه...
باز هم نکته مثبت این بود که ما روحیه و اشتیاقی استثنایی از خودمان نشان دادیم و اجازه ندادیم بازنده بازی باشیم، تاثیر بازی لیگ قهرمانان روی خیلی از بازیکنان مشخص بود و ما باید تغییرات زیادی را انجام می دادیم.

در پایان همه اتفاقات به ضرر ما شد چون تا قبل از گل فولام من در نیمه دوم ندیدم که آنها از خط میانه زمین عبور کنند، خیلی بدشانس بودیم که 1-0 عقب افتادیم اما ما بازی را واگذار نکردیم و نتیجه را 1-1 مساوی کردیم، اینکه دو امتیاز از دست دادیم نا امید کننده بود اما حداقل روند بدون باختمان را حفظ کردیم.

در مورد صحنه پنالتی در اواخر بازی...
راستش من آن صحنه را ندیدم، باید دوباره آن را نگاه کنم، من حس کردم داور در موقعیت خوبی قرار داشت، نمی دانم.

در مورد اینکه فقط یکی از شانس ها به گل تبدیل شد...
شاید این قضیه به توانایی ذهنی ما مربوط می شود، قدرت روحی و همچنین توان بدنی تیم. ما بعد از بازی با دورتموند به خوبی ریکاوری نشدیم، بعضی مواقع این اتفاقات می افتد، اما با این حال ما می توانستیم 1-0 یا 2-0 هم بازی را ببریم چون در ابتدای بازی موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. شاید یک یا دو بار در موقعیت آفساید قرار گرفتیم که نباید اینگونه می شد، همچنین در پاس هایمان دقت لازم را نداشتیم.

در مورد بعد از ظهر پر ماجرای ورمالن...
معتقدم روی گل به خودی او بدشانس بود، بازیکنان چپ پا معمولا نمی توانند به خوبی با پای راست خودشان بازی کنند، اما او در برگشت به بازی شخصیت بزرگی از خودش نشان داد و یک گل عالی به ثمر رساند، او در ارسالها خیلی خوب است، به خوبی مسیر توپ را پیش بینی می کند. در مجموع او بازی خوبی داشت.

از دست دادن دو امتیاز ناراحت کننده است چون در مجموع فکر می کنم به اندازه کافی برای برد تلاش کردیم.

در مورد شرایط بازی...
از آن دست بازیهایی بود که شما نمی خواهید 1-0 عقب بیفتید، ما بد موقعی با گل به خودی دروازه خود را باز شده دیدیم، اگر تا 20 دقیقه پایانی بازی 0-0 باقی می ماند ما شانس بیشتری برای بردن بازی داشتیم، شما می توانستید این را احساس کنید که زدن دو گل در این بازی کار سختی بود.

در مورد عملکرد فولام...
من فولام را سرزنش نمی کنم، آنها در موقعیتی هستند که به امتیاز نیاز دارند و شما می توانید این را درک کنید، باید بپذیرید که فوتبال توسط انسان ها بازی می شود و حتی اگر شما به خوبی آماده شده باشید ممکن است کمی بی دقت عمل کنید، شما در برابر هر تیمی در لیگ ممکن است امتیاز از دست بدهید، اگر شما به لیست بازیکنان فولام نگاه کنید می بینید که آنها بازیکنان بین المللی زیادی دارند، بازیکنانی خوب، اینکه یک گل از آنها بخورید شرم آور نیست.

در مجموع اگر شما نگاه کنید و ببینید ما در چه شرایطی با آنها رو به رو شدیم، ما با یک روند بدون شکست آمده بودیم و از اینکه دو امتیاز را از دست دادیم ناراحتیم، اما احساس می کنم که ما در مسیر پیشرفت هستیم و امیدوارم بتوانیم سه شنبه شب دوباره آن را نشان دهیم.

در مورد مشکل آمادگی جسمانی...
کاملا به خاطر بازی چهارشنبه شب بود، اینکه شما چهارشنبه شب بازی کنید و مجدداً شنبه بعد از ظهر به میدان بروید زمان کوتاهی است، اما این یک بهانه نیست، یک دلیل است، ما خودمان خواستیم در لیگ قهرمانان باشیم پس نمی توانیم از این قضیه شاکی شویم، ما باید در چنین بازیهایی پیروز شویم حتی وقتی که خسته هستیم.

در مورد تغییر دادن تیم در بازی سه شنبه...
من باید این کار را انجام دهم، بعضی بازیکنان از نظر بدنی کاملا روی فرم نیستند.

در مورد تعویض مرتساکر...
من می خواستیم یک هافبک دیگر در عقب زمین داشته باشیم تا بتواند در بازی تغییر ایجاد کند، یک تعویض با رویکرد تهاجمی بود.

در مورد شخصیتی که تیم از خودش نشان داد...
در ابتدای فصل ممکن بود در چنین بازی هایی شکست بخوریم، شما باید به این خاطر به فولام اعبار دهید، آنها خوب دفاع کردند و دروازه بانشان خوب کار کرد، آنها روی خط مانع گلزنی ما شدند، این اتفاقات فقط مقابل ما رخ می دهد که تیم حریف در پشت دروازه بان دفاع کند! این اتفاق در بازی نورویچ و فولام اتفاق افتاد اما شما باید به آنها به این خاطر اعتبار دهید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰