loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی : برنامه بازی ها بسيار فشرده است
ون پرسی : برنامه بازی ها بسيار فشرده است

ون پرسی : برنامه بازی ها بسيار فشرده است



آرسنال و منچستر سيتی در حالی امشب به مصاف يكديگر خواهند رفت كه هر دو ، در آخرين ديدار خود در ليگ برتر به تساوی دست يافتند. ون پرسی معتقد است كه برنامه بازی ها می تواند نقش مهمی در موفقيت يك تيم ايفا كند در حالی كه آرسنال و منچستر سيتی از اين مساله لطمه خورده اند.

" بازی شنبه مقابل فولام ، سومين بازی ما در هفت روز بود و اين تعداد بازی زياد است.

" ما در مقابل نورويچ بازی سختی داشتيم كه بايد تا آخرين دقيقه می جنگيديم. چهار روز بعد نيز بازی بسيار دشواری مقابل دورتموند بسيار آماده داشتيم كه ما را تا پايان بازی آزار داد.

" زمان ريكاوری بين چهارشنبه تا شنبه ، كوتاه ترين زمان ممكن برای ما بود. اين يك بهانه نيست اما زمانی كه شما شنبه ، چهارشنبه و شنبه بازی می كنيد ، در حدود پنج تا ده درصد عملكردی متفاوتی از زمانی كه يك روز بيشتر استراحت كرده باشيد داريد.

" با اين وجود فرصت هایی برای پيروزی مقابل فولام داشتيم اما فكر می كنم همه اين را احساس كردند كه در برخی صحنه ها خستگی ما مشهود بود.

" منچستر سيتی برای اين بازی وضعيتی مشابه ما دارد. منصفانه بگويم ، حتی وضعيتی بدتر از ما زيرا آنها تنها دو روز قبل بازی بسيار دشواری در زمين ليورپول داشتند. من درك می كنم كه بسيار دشوار است برنامه بازی ها برای همه تيمها ايده آل باشد اما واقعا برنامه ريزی انجام شده برای ما يا سيتی را درك نمی كنم.

" اينها بازی های بزرگی هستند كه در همه جا در تلويزيون نمايش داده می شوند و مردم منتظرند تا همه بازيكنان را آماده و با عملكردی فوق العاده ببينند. اما با اين وضعيت ، چنين چيزی واقع بينانه نيست. وقتی كه شما در نه روز ، چهار بازی را انجام می دهيد مطمئنا از اين بابت متضرر خواهيد شد. گاهی اوقات احساس می كنم كه برنامه ريزی بازی ها می تواند با حساسيت بيشتری صورت بپذيرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۸
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰