loading
در حال بررسی درخواست شما
شاید مهاجم دیگری بخریم
شاید مهاجم دیگری بخریم

شاید مهاجم دیگری بخریم



این روز ها انتقاد های زیادی بر روی مهاجمین نیمکت نشین تیم آرسنال وجود دارد و مروان شاماک در راس این انتقاد ها قرار دارد . این در حالی است که این بازیکن مراکشی باید در ژانویه تیم را به مقصد بازی های آفریقایی ترک کند و راهی قاره آفریقا شود و این امر باعث می شود تا برای مدت طولانی در میانه فصل نتواند آرسنال را همراهی کند و این مسئله باعث شده تا آرسن ونگر اعلام کند احتمال دارد مهاجم دیگری به تیمش اضافه کند .
این روز های صحبت های بسیاری مبنی بر تلاش تیم آرسنال برای به خدمت گیری لوکاس پودولسکی وجود دارد و حالا آرسن ونگر مسئله خرید مهاجم دیگر در ژانویه را رد نمی کند .
در حال حاضر رابین ون پرسی , مروان شاماک  و پارک چو یونگ مهاجمین تیم آرسنال هستند که در غیاب ون پرسی عملا خط حمله آرسنال دارای قدرت کافی برای ضربه زدن به حریفان نیست .
آرسن ونگر درباره این موضوع می گوید :

" در حال حاضر برای ژانویه هیچ کاری نخواهم کرد . من ترکیب بزرگی دارم اما اگر درب اتاق مرا بزنید و بگویید من بازیکن فوق العاده ای برای شما دارم من این مسئله را رد نمی کنم .
اگر هیچ مصدومی نداشته باشیم باید از این مسئله گریز کنیم چرا که ما چمبرلین را داریم که می تواند آن جا بازی کند و همینطور آرشاوین و پارک و ون پرسی . پس ما بازیکنان هجومی در اختیار داریم اما در صورت مصدومیت کم تعداد خواهیم شد . "

اما شاماک این فصل پشت سر ون پرسی قرار گرفته و عملا نمایش مناسبی نیز برای آرسنال نداشته است .

" این مسئله اعتماد به نفس است اما سخت است که بخواهیم در حال حاضر وی را به صورت قرضی بدهیم چرا که جام ملت های آفریقا شروع خواهد شد . آن ها در ماه فوریه باز خواهند گشت و معمولا کمی خسته اند و این آسان نخواهد بود .
نیاز دارند که دو هفته قبل از بازی ها بروند و دو هفته و نیم بعد از ان نیز زمان برای ریکاوری نیاز است و این مسئله شش هفته زمان می گیرد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰