loading
در حال بررسی درخواست شما
چگونه لیگ برتر لیگ برتر شد!!
چگونه لیگ برتر لیگ برتر شد!!

چگونه لیگ برتر لیگ برتر شد!!

شاید در زمانی دورتر لیگ انگلیس هم مانند یک لیگ معمولی دیگر به کار خود ادامه می داد . تا چند دهه گذشته لیگ لنگلیس با وجود حضور در بهترین های اروپا هیچ گاه مانند حال زبان زد جهان فوتبال نبود . در برهه ای لیگ و تیم های هلندی و گاهی هم لیگ فرانسه و در نهایت دوره ای هم لا لیگا . اما در چند سال اخیر همواره شاهد رونق هم جانبه لیگ انگلیس بودهایم تا جایی که امروزه تمام کشور ها برای رسیدن به یک شرایط آرمانی لیگ انگلیس را الگوی برنامه ریزی خود قرار می دهند.
آرسن ونگر نیز که چنین عقیده ای دارد در این مورد بیشتر توضیح می دهد.
آرسن ونگر که هم اکنون لیگ برتر را ورای دنیای فوتبال می داند می تواند با مقایسه آن با 13 سال قبل یعنی هنگامی که از ژاپن پا به انگلیس نهاد بیشتر این تغییر را حس کند .
" در وهله اول می توان تاثیر آن را در دنیا دید . وقتی من امروزه می خواهم سفر کنم می بینم این لیگ جه طرفدارانی در دنیا دارد . در مرحله دوم می بینیم که مالکیت ها کاملا عوض شده است . نحوه بازی کردن تیم ها به کلی عوض شده و داوران لیگ هم کاملا حرفه ای شده اند . لیگ جایی بسیار حرفه ای شد که فشار بازی ها بسیار بالا بود . شیوه اقتصادی در لیگ برتر بسیار وسیع است . این بدان معناست که کیفیت بازی های لیگ هم بسیار بالاتر می رود . برخی این تغییر ها بسیار مفید هستند اما در قسمت های کوچکی می تواند مضراتی را مشاهده کرد . شاید دلیلش صلب آرامش قبلی است . همه هواداران کمی به سمت شور و هیجام بیشتر و در پی آن عصبی شدن رفته اند . البته این قسمتی از لذت در زندگی شده است . من احساس می کنم 13 سال قبل یک شکست بسیار کم اثر تز از حال بود . در زمان حال این اوج حساسیت است که جزو چهار تیم اول باشید و در جام قهرماناناروپا چه عملکردی داشته باشید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۵۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰