loading
در حال بررسی درخواست شما
آرشا و شوک لیگ برتر
آرشا و شوک لیگ برتر

آرشا و شوک لیگ برتر

آندری آرشاوین که در زانویه سال پیش پس از کش و قوس های فراوان از زنیت روسیه به توپچی های لندن پیوست در مصاحبه ای با خبرگزاری اسکای اسپورت در مورد سختی های لیگ برتر و تفکر خودش حرف زده است.
آرشاوین که تا به اینجا در 27 بازی لیگ توانسته 12 گل به ثمر برساند نقش بسیار مهمی در رده چهارمی تیم آرسنال در سال 2009 داشته است . به هر حال وی اعلام می کند لیگ برتر بسیار دشوار تز از آن چیزی بوده است که وی قبلا فکرش را کرده بود.
" قبل از آمدنم به انگلیس فکر می کردم اگر شما بازیکن خوبی باشید و اگر در یک تیم بزرگ بازی کنید برای شما بازی آسانتر خواهد بود . ولی در این جا ما حتی بازی هایمان مقابل بارنلی و ولورهمپتون هم بسیار سخت است . این جا شما وقت و فرصت این را ندارید تا بچرخید و دریبل بزنید و اگر در یک بازی دو توپ خوب ( فرصت گل ) به دست بیاورید بسیار خوش شانس هستید . "
آندری از اینکه تیمش در کورس قهرمانی قرار دارد بسیار خوشنود است و امیدوار است در سال جدید بتوانند بهتر کار کنند . هم چنین لازمه قهرمانی را از دست نادن امتیازات می داند .
" تا قبل از این چند فرصت داشتیم تا به صدر جدول برسیم ولی از آن ها استفاده نکردیم . برای همین من کمی ناامید شده بودم . اما الان اگر ما بازی عقب افتاده خود را پیروز شویم در کورس قهرمانی قرار داریم . این بسیار مهم است تا دیگر امتیازی از دست ندهیم . "

هم چنین آرشاوین در مورد رییس این گونه می گوید :
" او به من آزادی عمل م یدهد . او این اختیار را به من داده است تا در صحنه ها و موقعیت ها آن گونه که خودم تصمیم می گیرم عمل کنم . وی این را می خواهد تا همانگونه که دوست داریم بازی کنیم . "

هم چنین وی به تقدیر از هواداران صبور تیم پرداخت :
" خوشحال هستم وقتی آن ها را می بینم . گاهی به این فکر می کنم که آن ها من را بیشتر از آنی دوست دارند که من همسرم را دوست دارم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : اسکای اسپورت
بازدید: ۶۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰