loading
در حال بررسی درخواست شما
یک قدم تا رسیدن به رویاها !
یک قدم تا رسیدن به رویاها !

یک قدم تا رسیدن به رویاها !

امیدوار است با شرایط عالی تیم در این فصل, آن ها موفق شوند جواب صبر و تحمل هوادارانشان را بدهند.
تئو به "اسکای" گفت:"ما بازیکنانمان را حفظ کرده ایم.اگر بتوانید گروهی از بازیکنان را در کنار هم حفظ کنید, می توان امیدوار بود که این مسئله شما را به کسب جام برساند.فکر می کنم در این فصل تجربه ی حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را داریم و فقط باید یک قدم جلوتر برویم!
باید باز هم قهرمانی ها را برای هواداران بازگردانیم, چون آن ها خیلی صبور بوده اند."
والکات در ادامه همچنین با ستایش از دو بازیکن اضافه شده به گروه در یک سال اخیر, آرشاوین و ورمالن ادامه داد:"آن ها شخصیت هایی فوق العاده ای در رختکن تیم اند.تعداد گل های آن ها در این مدت را فکر نمی کنم مخصوصا از ورمالن کسی انتظار داشت!
او (ورمالن) روی توپ بسیار با آرامش و راحت است و خیلی خوب می پرد, چیزی که در اوایل مردم به خاطر قد نه چندان بلند او نگرانش بودند.او می تواند نبردهای هوایی را در برابر هرکسی برنده شود و بسیار قدرتمند است و به نظر می رسد برای سال ها (همان طور که پیش از این معین کرده بود) در باشگاه بماند.
در مورد آندری هم همین طور است و دیدن دوباره ی او در زمین عالی خواهد بود, چون او هم مصدومیتش را به خوبی پشت سر گذاشته و فکر می کنم با این قدرت کامل, آرسنال عالی خواهد بود."
تئو درباره ی شرایط خودش نیز اضافه کرد:"کل هفته را تمرین کرده ام و فکر می کنم حداقل در بخشی از بازی آخر هفته بازی خواهم کرد و بعد هم به لیگ قهرمانان خواهیم رفت.
خیلی دور را نگاه نمی کنم, در حال حاضر هدف بازی شنبه است و اگر بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم می توانم از شروع در بازی سه شنبه باشم ولی تیم در حال حاضر تیم خوبی است و من فقط باید عالی تمرین کنم تا ببینم کجا از من استفاده خواهد شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۷
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰