loading
در حال بررسی درخواست شما
بالاخره هیلوود دهان باز کرد!
بالاخره هیلوود دهان باز کرد!

بالاخره هیلوود دهان باز کرد!



در نهایت کاسه صبر پیتر هیلوود،رئیس باشگاه آرسنال سرآمده و به نظر می رسد که دل خونی از مسئولان باشگاه کاتالان دارد. او از انتشار شایعات متعدد در مورد ابراز تمایل مسئولان بارسلونا برای به خدمت گرفتن سسک فابرگاس کاپیتان توپچی ها خسته شده و در این رابطه واکنش نشان داده.
 سسک فابرگاس بارها و بارها در صحبتهایش اعلام کرده که به آرسنال وفادار است و می خواهد زیر نظر ونگر به فوتبالش ادامه دهد ولی به نظر می رسد که این صحبتها هنوز مسئولان بارسلونا را ناامید نساخته است. هیلوود در گفت و گو با دیلی استار در این رابطه گفته:
« واقعا از دست مسئولان بارسلونا ذله شده ام و این رفتارها واقعا بی معناست. سسک قراردادی طولانی مدت با تیم ما دارد و فکر نمی کنم که تصمیمی برای زیر پا گذاشتن تعهدش داشته باشد. این اولین باری نیست که مسئولان بارسا برای جذب سسک تلاش می کنند که بی احترامی بزرگی است.» هیلوود ادامه داد:
« گاهی وقتها فکر می کنی که اقداماتی وجود دارد که برای مقابله با بارسا می توان به آنها روی آورد ولی فکر می کنم که گاهی وقتها نمی توان جلوی دهان افرادی را بست. موقعیت ما و سسک، بسیار باثبات و مشخص است. او هفت سال در رختکن تیم ما بوده و هیچ دلیلی نمی بینم که بخواهد تیم ما را ترک کند.» او در پایان صحبتهایش گفت:
« فکر نمی کنم که لازم باشد با سسک در مورد صحبتها و اقدامات مسئولان بارسا صحبت کنم، چرا که فکر نمی کنم که او هم تمایلی برای صحبت کردن در این رابطه داشته باشد. صحبتهایی که به گوش ما می رسد حاکی از آن است که سسک کاملا به تیم ما متعهد است و دلیلی نمی بینم که او بخواهد قراردادش را زیر پا بگذارد.» مسئولان بارسلونا مدتهاست که برای جذب فابرگاس تلاش می کنند و هنوز در بازگرداندن این ستاره کاتالان به رختکن تیمشان ناکام مانده اند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۵
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal.com
بازدید: ۶۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰