loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی برابر ویلا...
مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی برابر ویلا...

مصاحبه ی آرسن ونگر پس از پیروزی برابر ویلا...

چرا فابرگاس را به زمین آوردی؟
احساس می کردم که تیم بر بازی مسلط بود و حتی قبل از آمدن او هم شانس هایی داشتیم؛ با آمدن او خلاقیت بیشتری به ترکیبمان افزوده می شد و احساسم این بود که به آن نیاز داشتیم.
آیا ارزش این قمار را داشت؟
هیچ وقت نمی توان گفت. اگر بتوانید به من ثابت کنید که بدون او هم برنده می شدیم، خواهم پذیرفت که اشتباه کرده ام. فکر می کنم کار درست را کردم، حواسم جمع بود. ما می دانیم که الکس سانگ به زودی خواهد رفت(جام ملت های آفریقا) و اگر مصدوم هم بدهیم خط میانی خالی ای خواهیم داشت ولی گاهی در بازی روی غریزه تان کار می کنید. قبل از بازی که روی نیمکت قرارش می دادم می دانستم که اگر واقعا لازم شود از او استفاده خواهم کرد. اگر1-0 جلو بودیم این کار را نمی کردم. ولی وقتی شما فکر می کنید کاری شما را به برد خواهد رساند، آن را خواهید کرد.
چرا اولین قمار را روی او گذاشتی؟
استون ویلا بازی ای دارد که شما را عصبی می کند؛ می توانید مسلط باشید و بازی را ببازید. ما بر بازی تسلط داشتیم ولی از آن سودی نبرده بودیم و آگاه بودم و گاهی باید کمی بیشتر ریسک کنید و این کاری بود که من انجام دادم.
درباره ی پیام این برد ارزشمند...
فکر می کنم این یک نتیجه ی عالی برای تیم است. وقتی نگاه می کنید که چند هفته ی پیش کجا بودیم، به اعتبار این تیم ایمان می آورید؛ آن ها وقتی همه خارج از جریان حسابشان می کردند رها نکردند، ما ادامه دادیم و نشان دادیم که چه روحیه ی قدرتمندی داریم. شاید نکته ی کلیدی نیمه ی دوم بازی با لیورپول باشد که بازی را بردیم.
درباره ی بیرون کشیدن دنیلسون...
مشکلی از ناحیه ی پشت داشت، مثل قبل. هنوز او را ندیده ام ولی خواهم دید.
درباره ی بازگشت در دسامبر...
برای رسیدن به آرزو ها باید اعتقادمان را بالا نگه می داشتیم. برای من این تیم استعداد خوبی دارد و از روحیه ی خوبی هم برخوردار است و شایسته ی موفقیت. ولی ما هنوز چیزی نبرده ایم و گاهی در چنین شرایطی فکر می کنید که شاید نتوانید. خیلی مهم بود که اعتقادمان را تا بازگشت به جایگاهی مستحکم حفظ کنیم.
درباره ی رقابت برای قهرمانی...
این را جالب کرده. ما الان در جایگاهی قوی قرار گرفته ایم ولی راه زیادی هم باقیست؛ باید در زمین بمانیم و به بهتر شدن در کنار هم ادامه دهیم.
آیا از این بازگشت سریع شگفت زده شدید؟
بله، چون من می توانستم بگویم این بازی ها را می بریم ولی فکر نمی کردیم که حریف هایمان این طور امتیاز از دست بدهند. بعد از بازی با چلسی بر اساس آن چه دیده بودم، به روشنی گفتم که آن ها امتیاز از دست خواهند داد. و همین اتفاق هم افتاد ولی چقدر خواهد بود نمی دانم.
درباره ی طبیعت این فصل لیگ برتر...
فقط فکر می کنم که لیگ برتر خیلی باز است. ما چهارشنبه به پورتس موث خواهیم رفت و شما می دانید که بازی سخت دیگری خواهد بود. چیزی که در لیگ امسال عوض شده این است که تمام تیم ها می توانند نتایج را رقم بزنند. شما بیرمنگام را مقابل چلسی دیدید. همه جا همین طور است. شما به جاهای مختلف می روید و این طور نیست که بروید و سه امتیاز را بگیرید. این طور نیست و شرایط تا مارچ ادامه خواهد داشت. بعد از آن بعضی امتیاز ها راحت تر خواهد شد و بعضی تیم ها برای اروپا نمی جنگند. ولی از الان تا مارچ تیم ها پایدار امتیازها را خواهند گرفت.
درباره ی تاثیر جام ملت های آفریقا بر چلسی...
بله، ولی آن ها به جام ملت های آفریقا می روند و ما مصدوم می دهیم. اگر شما یک بازیکن را به خاطر مصدومیت، سه هفته از دست بدهید، انگار به جام ملت ها رفته باشد!
درباره ی جلو نگه داشتن آندری...
هنوز برای این تصمیم گیری زود است. هیچ دلیلی برای تغییر آن در حال حاضر ندارم. او 30 دقیقه ی آخر به بازی برگشت و در آن جا بود که از بازیش خوشم آمد.
درباره ی اینکه آیا هنوز به مهاجم نیاز دارد...
گفته ام که چشم هایمان را باز نگاه خواهیم داشت و اگر فرصت خوبی باشد می خریم. هنوز که چیزی نبوده. باید ببینیم، شاید در خط هافبک مشکل پیدا کنیم، بستگی دارد که چقدر آسیب دیده باشیم. اگر دنیلسون نباشد و فابرگاس، دستمان خالی خواهد شد. هنوز نمی دانم.
درباره ی تست خط دفاع برابر ویلا...
باز جذابی برای ما بود چون در دفاع هم آزمایش خوبی پس دادیم. برای اعتقاد تیمی خیلی مهم بود. در برابر استون ویلا بازی می کنید و گلی نمی خورید، این برای ما خیلی مهم است.

و درباره ی مصدومیت سسک...
معتقدم که او از برد تیم خوشحال است و البته از جهتی دیگر نگران زردپی اش است. نمی دانیم که بازگشت همان کشیدگی است یا جراحت بافت. فردا(دوشنبه) همه چیز را خواهیم دید. اگر جراحت باشد چند روزه حل خواهد شد و اگر کشیدگی دوباره، سه هفته!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۷
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰