loading
در حال بررسی درخواست شما
فرانسس با سه چشم
فرانسس با سه چشم

فرانسس با سه چشم

وقتی توماس ورمائلن خواست از فرانسس فابرگاس کاپیتان جوان تیمش تعریف کند این جمله را گفت : فکر می کنم او در پشت سر خود هم یک چشم دارد .
توماس ورمائلن که همراه هم تیمی هایش توانستند در بازی برابر استون ویلا دروازه آرسنال را بسته نگه دارند از نقش پر رنگ فرانسس در این بازی می گوید .
" او بهترین بازیکنی است که تا به حال کنار او بازی کرده ام . او واقعا در بازی باهوش است و در تمرینات نیز شما به وضوح این را می بینید . وقتی شما در تمرینات کنار وی بازی م یکنید بسیار سخت می توانید وی را دفاع کنید چرا که من فکر می کنم او در پشت سر خود هم چشم دارد . او همه چیز را می بیند . هم چنین اعتقاد دارم او کاپیتان بسیار مناسبی برای تیم است . او کیفیت بسیار بالایی در فوتبالش دارد و من بر این باورم این برای یک کاپیتان بسیار ارزشمند است . او در رختکن با ما صحبت می کند . نه به اندازه اضافی , بسیار مفید و کافی . برای ما او در بازی یک شنبه بسیار کلیدی بود . در بیست دقیقه توانست دو بار گلزنی کند بنابراین حضورش بسیار مفید بود . فکر می کنم قبل از اینکه او به بازی بیاید باز هم ما تیم برتر بودیم اما نمی تاونستیم در خلق موقعیت های مناست به اندازه کافی خوب عمل کنیم . وقتی او آمد توانستیم موقعیت های بیشتری به دست بیاوریم . او می تواند در جلوی مدافعان پاس های خوبی بدهد . "

بلژیکی آرسنال عقیده دارد آرسنال می تواند از عهده این رقابت بر بیاید . هم چنین وی در مورد آسیب دیدگی فرانسس و تیم می گوید :


" سس فابرگاس برای ما بسیار اهمیت دارد اما به همان اندازه وجود رابین فان پرسی نیز برای ما اهمیت داشت . در حال حاضر آن ها مصدومان تیم هستند . ما باید بدون آن ها بتوانیم از پس این رقابت بر بیاییم  . به نظر من در تیم هافبک های خوب دیگری هم وجود دارد تا خلا ان ها را پر کنند. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰