loading
در حال بررسی درخواست شما
پول زیادی داریم !!
پول زیادی داریم !!

پول زیادی داریم !!

در حالی که روزانه اسامی جدیدی در لیست شایعات خرید آرسنال در ژانویه مطرح می شود پیتر هیل وود این اطمینان را به آرسن ونگر داده است تا بهترین خرید ممکن را انجام دهد و به هیچ وجه نگران قیمت بازیکن نباشد.
پیش از این بار ها آرسن ونگر از ریسک خرید اشتباه در صورت نبود امکانات مالی کافی صحبت کرده بود اما این بار ظاهرا پول لازم برای خرید بازیکن مهیا است.
بحث خرید آرسنال در ژانویه بعد از مصدومیت رابین ون پرسی و برای جایگزینی وی مطرح شد اما کم کم این روز ها شایعاتی مبنی بر احتمال خرید آزسنال در دو پست تهاجمی و تدافعی به گوش می رسد . در گوشه کناری نیز خبر می رسد با افزایش این روزهای سهام سهامداران جدید کمی فشار برای خرید از سوی آن ها بیشتر شده است.
با تمام این اوضاف پیتر هیل وود عفیده دارد نباید برای خرید هر بازیکنی اقدام کرد:
" ما پول زیاد قابل دسترسی داریم که قادریم آن ها را خرج کنیم . این پول ها بدون قید و شرط خاصی هستند . چند روز قبل با آرسن در این زمینه صحبت کردم . او می گوید دوست ندارد برود بیرون و یک بازیکن بگیرد بازیکنی که اصلا به کیفیت تیم کمکی نخواهد کرد . مایل نیست تا بازیکنی بگیرد تا از بازیکنان حال حاضر بالا تر نباشد . من به او اطمینان دادم مقدار کافی پول موجود است و برای بازیکنی دز سطح جهانی مانند رابین ون پرسی در بازار جسنجو کند . این که قیمت وی چقدر است اهمیتی ندارد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : دیلی استار
بازدید: ۶۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰