loading
در حال بررسی درخواست شما
الکس تا دو بازی دیگر
الکس تا دو بازی دیگر

الکس تا دو بازی دیگر

وی که با پیشرفت زیاد خود از عناصر اصلی تیم در عقب زمین به شمار می آید باید برای جام ملت های آفریقا که هر دو سال یک بار برگزار می شود برای تیم ملی کشورش کامرون به میدان برود .
آرسنال که امسال در این پست فقط و فقط الکس سانگ را دارد باید برای پر کردن جایگاه وی از بازیکنانی نظیر دنیلسون و آبو دیابی استفاده کتد . البته این شرایط در صورت عدم خرید بازیکن در این پست در ژانویه است . طبق شواهد نیز خرید هاقبک دفاعی در ژانویه بسیار دور از ذهن به نظر می رسد .
الکس سانگ 22 ساله تا قبل از بازی های ملی خود می تواند تیم را در دو بازی چهار شنبه شب در لیگ برتر برابر پورتسموث و هم چنین بازی هفته بعد در جام حذفی برابر وستهم تیم را همراهی کند .
آرسنال به علاوه الکس سانگ باید در این دوره امانوئل ابوئه را نیز به تیم ملی ساحل عاج بدهد .
خاطره بد حضور ابوئه و توره دو سال قبل باعث شده ترس از نبود سانگ و تبعات بعدی آن بیشتر شود.
شاید از نکات مثبت این جام ملت ها خروج تعداد بازیکن بیشتر در تیم چلسی را متذکر شد . دیدیه دروگبا ماشین گلزنی چلسی از مهم ترین گزینه های چلسی است. مایکل اسین - کالو - جام اوبی میکل از دیگر گزینه های مهم تیم چلسی هستند که آن ها هم باید برای تیم ملی کشورشان به میدان بروند .
با توجه به مصدومیت فابرگاس و مشخص نبودن وضعیت دنیلسون و هم چنین خروج سانگ و ابوئه طی این چند روز اخبار جدیدی مبنی بر احتمال خرید آرسنال در ژانویه در این پست هم به گوش می رسد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۵۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰