loading
در حال بررسی درخواست شما
رویای حضور در جام جهانی
رویای حضور در جام جهانی

رویای حضور در جام جهانی

بازیکن 21 ساله آرسنال که پس از مصدومیت های عجیب از ناحیه پشت به میادین بازگشته است با گلزنی از روی ضربه ایستگاهی نقش مهمی در پیروزی سه بر صفر تیم برابر هال ایفا کرد.
نوس که در زیر 15 ساله های برزیل تا زیر 20 ساله های این تیم کاپیتانی کردهه حضور در جام جهانی با پیراهن تیم ملی کشورش را آرزوی خود می داند .
" این آرزوی  من است تا بتوانم در جام جهانی بازی کنم و فرصت نمایش برای برزیل داشته باشم . هفته پیش با تلویزیون برزیل صحبت می کردم . در آن جا هم گفتم تمام تلاشم را برای آرسنال انجام می دهم . آرسنال برای من خرج کره و من را پرورش داده است . آن ها به من احترام می گذارند . پس اگر من در این تیم بمانم برای آن ها بازی کنم و گل بزنم و بدرخشم می دانم راهی برای ورود به تیم ملی برزیل دارم . این رویای من است تا در جام جهانی باشم .
اگر در جام جهانی آفریقا نباشم از تیم ملیم از دور حمایت خواهم کرد . اما در مورد انگلیس . شاید بتوانیم فینال جام جهانی را برزیل برابر انگلستان ببینیم .
این فوق العاده است چرا که من احساس می کنم در حال حاضر کمی با انگلیس عجین شده ام . اولین باری که آرسنال را با تیری هانری و دنیس برگکمپ و ویرا و پیرس در سال 2002 دیدم از همان موقع خواستم در انگلستان بازی کنم . بنابراین از این که به این جا رسیدم بسیار شادمانم و علاقه دارم برای مدت طولانی این جا بمانم . من یک قرارداد جدید امضا کردم . پس آینده من در آرسنال خواهد بود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰