loading
در حال بررسی درخواست شما
سه هفته برای نیکلاس
سه هفته برای نیکلاس

سه هفته برای نیکلاس

نیکلاس بندتنر که به دلیل مشکل کشاله ران خود مدتی طولانی بیرون نشسته است برای بهبودی و آمادگی کامل باید سه هفته دیگر خارج از میادین باشد .
اما در سوی مقابل توماس روسیچکی که فعلا با مصدومیت های ماهیچه ای به دلیل نا امادگی بدنی دست و پنجه نرم می کند می تواند برای بازی چهارشنبه شب برابر پورتسموث به میدان برود . نیکلاس در بازی برابر تاتنهام در 31 اکتبر و توماس در بازی 5 دسامبر برابر استوک سیتی مصدوم شدند و تا به حال به دور از میادین بوده اند .
توماس نزدیک سه هفته بیرون نشست و حالا دوباره آماده شده تا به میدان برود اما بازیکن دانمارکی آرسنال باید کم تر از یک ماه صبر کند .
آرسن ونگر در این زمینه می گوید :
" روسیچکی به نظر من برای بازی چهارشنبه شب آماده است و اگر از وی استفاده نکنیم می تواند در بازی جام حذفی برابر وستهم به میدان برود . ولی بدنتنر برای بازگشت تیاز دارد تا سه هفته دیگر صبر کند . او یک عمل جراحی داشته و همین باعث شده مدت بیشتری بیرون باشد . "
آرسن ونگر که هنوز منتظر اخبار جدید از مصدومیت سس فابرکاس است بدون شک در بازی برابر پورسموث و هم چنین وست هم وی را در اختیار نخواهد داشت .
دنیلسون و گائل کلیچی مصدومان ناحیه پشت تیم هستند . رابین ون پرسی و یوهان جورو کاملا از صحنه محو شده اند و کیران گیبز هم همچنان بیرون خواهد بود.

 

دوستان عزیز به دلیل تغییر در سرور توپخانه برای رفع مشکلات کوچک توپخانه تا اطلاع بعدی لینک های توپخانه در اخبار صفحه اصلی غیر فعال هستند

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۵۹۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰