loading
در حال بررسی درخواست شما
دنیلسون در فکر جانشینی سانگ
دنیلسون در فکر جانشینی سانگ

دنیلسون در فکر جانشینی سانگ

برزیلی آرسنال که به احتمال زیاد او باید وظیفه هافبک دفاعی بودن تیم را در نبود الکس سانگ به دوش بکشد آماده است تا به بهترین شکل ممکن این وظیفه را عهده دار شود.
الکس سانگ باید در ژانویه تیم را برای بازی در جام ملت های آفریقا ترک گوید و به کشور آنگولا صفر کند . البته کامرون زادگاه الکس این اجازه را داده است تا الکس در دو بازی برابر پورتسموث و وستهم تیم آرسنال را همراهی کند و سپس به آفریقا بپیوندد .
در حالی که آرسن ونگر در فکر است ا وظیفه های دفاعی تری به سس فابرگاس , آبو دیابی و آرون رمزی بدهد اما دنیلسون احساس می کند می تواند به تنهایی بار این مسئولیت را به دوش بکشد و تیم مانند قبل باز یکند .
البته دنیلسون از اینکه علاقه دارد در نقش های تهاجمی به میدان برود چشم پوشی نمی کند اما وی آماده است تا برای آرسنال در بهترین پستی که وجود دارد بازی کند .

" برای من اصلا اهمیتی ندارد که کجای زمین بخواهم بازی کنم . فقط برایم مهم است تا بتوانم به آرسنال کمک کرده باشم . من اینجا هستم چرا که می خواهم به تیمم کمک کنم . اگر الکس به جام ملت ها برود من علاقه دارم تا در جایگاه وی بازی کنم . سس فابرگاس و ابوئه نیز می توانند در این مکان باشند اما احساس من می گوید توانایی بازی در این نقطه را دارم .
مربی در این رابطه هنوز با من صحبتی نکرده است ولی با کمال میل در صورت این پیشنهاد در نقش دفاعی بازی خواهم کرد . اگر آرسن دنیلسون را صدا کند سریعا برای این پست اامده می شوم .
من با تمام توان خودم برای رییس کار می کنم چرا که او به من چیز های زیادی داد و من باید نشان دهم که چه کار هایی می توانم بکنم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰