loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی بزرگی بود!
بازی بزرگی بود!

بازی بزرگی بود!

در مورد اینکه هواداران سرود " ما قهرمان خواهیم شد" را می خواندند

دوست دارم این را بخوانند. معتقدم بازی سختی بود زیرا یکشنبه بازی سنگینی داشتیم و گاهی اوقات 3 روز بعد،ممکن است کمی تمرکزتان کم باشد ولی ما بسیار با غیرت، با تمرکز و آماده بازی کردیم و مقابل تیمی مانند پورتسموث که بسیار سخت مبارزه کرد مانند یک تیم واقعی بودیم. روی گل اول کمی خوش شانس بودیم ولی پس از آن بازی را کنترل کردیم. به تیمم افتخار می کنم زیرا ایمان در آن موج می زند و امشب مانند یک تیم واقعی بودیم. بازی بزرگی برای ما بود و ما این را می دانستیم. برای باقی ماندن در کورس بردن این بازی بسیار مهم بود.

در مورد بازی فیزیکی تیمش

امشب در نیمه ی اول وقتی که آنها بازی را خیلی فیزیکی کردند، ما نیز فیزیکی پاسخ دادیم. در میانه ی زمین کاملا برتر و از لحاظ فیزیکی مسلط بودیم.

 در مورد مصدومیت فابرگاس و والکات

سس 10 روز دور خواهد بود. شاید به 12 روز هم برسد.سوال اینجاست که آیا به بازی با اورتون می رسد یا نه؟ والکات دچار پارگی عضلانی در پهلویش شده است و او هم بین 10 تا 12 روز مصدوم خواهد بود.

در مورد عملکرد آرون رمسی

بسیار خوب بود

در مورد مقایسه کردن رمسی با فابرگاس

آرون بازیکنی است که می تواند دفاع راست،گوش چپ و هافبک مرکزی بازی کند. او در هر پستی کارایی دارد. سس یک بازی ساز است.ولی وجه تشابه آنها این است که وقتی در زمین هستند، این شخصیت را دارند که " من از بازی کردن نمی ترسم. من آماده ام تا بازی کنم"

در مورد عملکرد آرسنال از زمان باخت به چلسی

از کاری که پس از بازی را چلسی کرده ایم متعجب نیستم. وقتی که 0-3 باختیم، فکر می کردم که مردم در آن زمان چیزی که من گفتم را باور نداشته باشند. خیلی خوب است. این نشان می دهد که نه تنها من می توانم اشتباه کنم، بلکه همه ی شما نیز می توانید اشتباه کنید.

در مورد 4 امتیاز اختلاف با رده ی چهارم

کافی نیست زیرا ما نیز 4 امتیاز با چلسی اختلاف داریم. چیزی که این فصل بسیار جالب است، این است که از چلسی گرفته تا من سیتی و حتی لیورپول، هنوز همه می توانند در بین 4 تیم قرار بگیرند. بسیار جذاب خواهد بود زیرا هر هفته به دنبال این هستید که چه تیمی امتیاز از دست خواهد داد؟!

 




آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۰
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰