loading
در حال بررسی درخواست شما
قرار داد جدید هنری
قرار داد جدید هنری

قرار داد جدید هنری

این استعداد تیم آرسنال که توانایی بازی در خط هافبک و خط تهاجمی تیم را دارد به صورت قرضی به تیم های دیگر واگذار می شده است.
در چند روز اخیر صحبت های زیادی مبنی بر ترک آرسنال و یا تمدید قرارداد و امضای قرارداد جدید با باشگاه به گوش می رسید . این بازیکن عضور تیم زیر 21 سال انگلستان نیز هست و با تئو والکات و کایرن گیبز در یک رده سنی در تیم ملی بازی می کنند.
وی که در مرحله بازی قرضی در تیم های دیگر حضور دارد باعث شده تا تلاش تیم هایی که وی را به صورت قرضی آورده اند بیشتر شود تا با رضایت احتمالی تیم آرسنال وی به صورت ثابت به تیم آن ها بپیوندد .
اما ارسن ونگر و باشگاه آرسنال که سعی در پرورش استعداد های حال حاضر دارند با خروج وی نیز مخالفت کردند تا اینکه امروز هنری لانسبوری جوان با باشگاه قراردادی بلند مدت امضا کند.
این قرارداد پس از قرارداد های بازیکنان بزرگ تیم شاید آینده تیم را نیز تثبیت کند .
این بازیکن 19 ساله انگلیسی که برای تیم واتفورد به صورت قرضی بازی می کرد توانسته بود در 20 بازی این تیم حضور داشته باشد . هنری در آگوست 2009 به این تیم پیوست و تا آخر فصل با رضایت مربی تیمش مالکی ماکای باز یخواهد کرد .
هنری در سال 2007 از مدرسه فوتبالی به آرسنال آمده است . در تابستان 2008 و با رسیده به سن قانونی فوتبال یعنی 17 سالگی با یک قرارداد حرفه ای عضو جدیدی از آرسنال شد . هم چنین در سال 2007 در پیروزی سه بر صفر آرسنال برابر شفیلد یونایتد در کارلینگ کاپ هم اولین حضورش را با آرسن ونگر تجربه کرد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰