loading
در حال بررسی درخواست شما
اهمیت جام حذفی
اهمیت جام حذفی

اهمیت جام حذفی

با اینکه تئو والکات به عنوان مصدوم تیم , تیم را نمی تواند در بازی هفته آینده برابر وستهم در جام حذفی همراهی کند اما این جام قدیمی انگلستان را بسیار مهم می داند و امیدوار است تیم با صعود به مراحل بالای جام برای کسب آن تلاش کند.
تئو والکات اولین گل خود در جام حذفی را با پیراهن ساتمپتون به ام کا دونز در سال 2006 زده است . البته گلزنی وی در سال قبل با پیراهن آرسنال به چلسی آن هم در نیمه نهایی جام حذفی در ومبلی را هواداران از یاد نخواهند برد .
وی که علاقه بسیار بالایی دارد تا بتواند در فینال این بازی های به میدان برود مشتاقانه آرزو می کند تیم به مراحل بالا صعود کند . وی وضعیت کنونی تیم را می بیند و در تیم قابلیت جنگ برای قهرمانی در این رقابت را به وضوح می بیند .
" وقتی جوان تر بودم تمام فینال های حذفی را می دیدم . به یاد می آروم دو گلی که مایکل اوون در فینال در سال 2001 به آرسنال زد . این یک رقابت فوق العاده است . این یک موقعیت عالی برای لیگ های پایین تر انگلستان نیز به شمار می اید . آن ها در این رقابت ها تلاش می کنند تا نامی برای خود دست و پا کنند . این جالبت است وقتی شما به استادیم های جدید می روید و هواداران آن ها را می بینید . این فوق العده است وقتی شما بتوانید جام حذفی را پیروز شوید . من یقین دارم شما همیشه در هر بازی می روید تا بهترین کار را انجام دهید . شما می جنگید تا عناوین را بدست بیاورید . همیشه شما به چیز هایی که بردید نگاه می کنید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰