loading
در حال بررسی درخواست شما
لیگ مهمتر است
لیگ مهمتر است

لیگ مهمتر است



آرسنال این شانس را دارد تا با پیروزی مقابل تیم بدون سرمربی بولتون در چهارشنبه شب،خود را به یک امتیازی تیم صدرنشین یعنی چلسی برساند.شاید موضوعی که ونگر را به این کار مجبور می کند این است که آرسنال در مدت شش روز باید سه بازی انجام دهد،رویارویی با وستهام در جام حذفی،انجام بازی عقب افتاده با بولتون در روزی که اکثر تیم ها بازی ندارند و سپس بازی با اورتون،سه بازی سخت که بازیکنان در طی این مدت باید انجام دهند.
با توجه به تعداد زیاد مصدومین تیم و اینکه در این شش روز بازیکنان ترکیب اصلی فرصت کافی را برای استراحت و بازیابی قوای بدنی ندارند،حتی استراحت دادن به چند بازیکن در مقابل وستهام می تواند موثر واقع شود و وضعیت مصدومین تیم را از این شرایط موجود بدتر نکند،زیرا انجام بازی های فشرده به شدت پتانسیل مصدوم شدن بازیکنان را بالا می برد.
آرسن ونگر در این باره گفت:
"به بعضی از بازیکنان استراحت می دهم،چون در مقابل پورتسموث مجددا برخی آسیب دیدگی های جزئی و ضربه هایی به بعضی از بازیکنان وارد شده است.ما می خواهیم مقابل وستهام برنده باشیم همچنین از امتیازهایی که در خانه مقابل بولتون و اورتون می توانیم بدست بیاوریم،محافظت کنیم.
اگرچه بازی های لیگ همیشه مهمتر هستند اما برای تیم ها،رقابت های جام حذفی نیز بسیار سخت و حیاتی است.بازی های لیگ سخت تر است،زیرا شما بصورت پیوسته باید برای حفاظت از جایگاه و موقعیت تیم در طول لیگ،تلاش کنید.
دو سال قبل ما شانس قهرمانی لیگ را داشتیم و از آن زیاد دور نبودیم.در حال حاضر اگر بتوانیم با همین روحیه راه را ادامه بدهیم،این شانس را خواهیم داشت".
ونگر جام حذفی را در جایگاهی بالاتر از جام کارلینگ قرار می دهد،اگرچه اضافه می کند:
"جام کارلینگ بطور انحصاری به بازیکنان جوان ما اختصاص دارد و جام حذفی هم یکی دیگر است برای برنده شدن،البته هنوز برای من هیجان انگیز است.جام،جام است و ما می خواهیم به خوبی آنها را بدست بیاوریم.
مردم به این نگاه می کنند که چه تیمی جام ها را برنده شده است اما من خوب نگاه  می کنم به اینکه ما چطور بازی کرده ایم و اینکه چقدر در بازی ها،ثابت قدم بوده ایم،تماشای این تیم لذت بخش است".
اما ونگر در پایان مصاحبه خود،شانس کنایه زدن به چلسی را،بعد از اینکه مالک این تیم بدهی 340 میلیون پوندی تیمش را در این هفته پرداخت کرد، از دست نداد و به شوخی گفت:
"به خوبی می دانید،ما در دوره ای از جادوگران هستیم!!".
    

 

دوستان عزیز با کلیک بر روی لینک هایبوری می توانند در بحث های پیرامون خبر شرکت کنند

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۲
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thesun.co.uk
بازدید: ۶۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰