loading
در حال بررسی درخواست شما
قهرمانی در انتظار آرسنال
قهرمانی در انتظار آرسنال

قهرمانی در انتظار آرسنال

با شروع ژانویه و امضای قرارداد جدید توسط دیابی وی حالا به فکر قهرمانی با آرسنال در این فصل است .
آرسنال نیز با وضعیتی بسیار مناسب در لیگ باعث شور و شوقی بالا در هواداران خود شده است . به یاد داریم وضعیت آرسنال همین تاریخ و سال قبل میلادی را . سال قبل خرید برای هراس قرار نگرفتن در بین چهار تیم اول لیگ برتر و امسال خرید برای بیشتر جنگیدن قهرمانی .
به هر حال آبو دیابی هافبک بلند بالای آرسنال که امسال و در هفته های اخیر برای تیم بسیار موثر واقع شده وضعیت تیم را مناسب برای قهرمانی دانسته  است.
" من فکر می کنم حالا واقعا در وضعیت خوبی قرار داریم . من امید دارم این وضعیت ادامه یابد و بتوانیم به چلسی و منچستر نزدیک و نزدیک تر شویم . در وضعیت و راه مناسبی برای قهرمانی قرار داریم و این را میبینیم بنابراین همگی به شدت در تلاشند تا این امر محقق شود .
در شش ماه گذشته ما واقعا استحکام خوبی داشتیم و بازی های خوبی را نیز یروز شده ایم . تیم آماده است , روحیه این جا فراوان است و کیفیت نیز بالا است . پس ما هر کاری می کنیم تا لیگ را تصاحب کنیم و هم چنین در چمپیونز لیگ نیز در تلاش هستیم .
اگر بازی عقب افتاده خود را ببریم فقط یک امتیاز اختلاف خواهیم داشت پس این برای ما بسیار مهم است . می خواهیم با پیروزی آن بازی به چلسی نزدیک شویم و ببینیم چه می شود . ما تمام امکانات لازم برای یک تیم فوق العاده شدن را داریم و سعی می کنیم هم اکنون در بهترین فرم خود باشیم و منتظریم تا تلاشمان در پایان راه ثمره دهد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : اسکای اسپورت
بازدید: ۴۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰