loading
در حال بررسی درخواست شما
پتی : اخراج ونگر اشتباه بزرگی خواهد بود
پتی : اخراج ونگر اشتباه بزرگی خواهد بود

پتی : اخراج ونگر اشتباه بزرگی خواهد بود



با شكست سنگين مقابل ميلان و حذف از جام حذفی به نظر می رسد كه توپچی ها برای هفتمين سال متوالی فصل را بدون كسب جام به اتمام برسانند. امانوئل پتی كه خود در آرسنال به افتخارات مهمی دست يافت معتقد است كه سرمربی تحت فشار اين تيم هنوز هم بهرتين گزينه برای هدايت اين تيم است و بركناری او را بزرگترين اشتباهی می داند كه آرسنال می‌تواند مرتكب شود.

" فكر می كنم كه اخراج او احتمالا بزرگترين اشتباه آرسنال خواهد بود. اگر ترك باشگاه توسط آرسن الزامی باشد آنها بايد در جستجوی يك مربی بزرگ باشند تا بتواند مشكلات تيم را حل و فصل كند و اين كار برای مربی بعدی بسيار دشوار خواهد بود.

" من فكر می‌كنم كه هنوز هم آرسن چاره كار است. آنها نياز دارند تا برخی چيزها در نقل وانتقالات را تغيير دهند و برخی سياست های خود را نيز عوض كنند تا تيمی را آماده كنند كه توان رقابت داشته باشد.

" من فكر می كنم قدرت ذهنی چيزيست كه تيم در آن بسيار ضعيف است .

" فكر می كنم كه آرسنال و آرسن ونگر موفقيت های بسياری داشته و جام های زيادی كسب كرده اند. آنها بازيكنان با تجربه ای داشتند كه شخصيت های بزرگی داشتند و به يكباره آرسن ونگر تصميم گرفت تيم را كاملا دگرگون كند ، تصميم گرفت به بازيكنان جوان اعتماد كند كه آن تحسين برانگيز است چراكه فكر می‌كنم بر اساس قوانين جديد مالی ، سياست های آرسنال در پنجره نقل وانتقالات تا كنون درست بوده است كه مبالغ هنگفتی را برای بازيكنان هزينه نمی كرد.

" من برای پنج سال از بزرگترين تحسين كنندگان سياست های آرسنال بودم. آنها بعد از بارسلونا احتمالا بهترين تيم در مسائل فوتبال بودند. اما متاسفانه فصل گذشته برای آنها تير خلاص بود ، مخصوصا فينال جام اتحاديه مقابل بيرمنگام.

"آنها به بازيكنان با تجربه تر با شخصيت های بزرگتری احتياج دارند زيرا آنها كيفيت لازم را دارند اما به بازيكنانی نياز دارند كه در تيم رهبر و الهام بخش سايرين باشند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : BBC
بازدید: ۱,۵۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰