loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش به سوی پیروزی
پیش به سوی پیروزی

پیش به سوی پیروزی

بر خلاف صحبت های مطرح شده مبنی بر اینکه آرسن ونگر روی جام حذفی پرونده ای ندارد اما خود آرسن امروز در مصاحبه ای اعلام داشت این جام یکی از اهداف تیم به شمار می رود و پیروزی در بازی امشب بسیار حائز اهمیت است .

آرسنال باید چهارشنبه شب نیز به مصاف بولتون برود تا بازی عقب افتاده خود در لیگ برتر را انجام دهد . این امر باعث شده تا آرسن ونگر بر آن شود تا به برخی از بازیکنان اصلی تیمش استراحت بدهد . البته در لیست 18 نفره وجود بازیکنان تاثیر گزار تیم در همان نگاه اول نشان می دهد که آرسن این جام را نیز با جدیت خاص شروع خواهد کرد.

آرسنال امسال در لیگ برتر نیز یک بار به مصاف یاران جان فرانکو زولا رفته است که با نتیجه 2 - 2 متوقف شده است . این تساوی در حالی شکل گرفته بود که آرسنال تا اواسط نیمه دوم با دو گل از حریفش پیش بود.

آرسنال می تواند با پیروزی در اولین سال جدید پیامد خوبی نیز برای تیم داشته باشد . شروع سال جدید با پیروزی در جام حذفی . آرسنال در ماه دسامبر 2009 یعنی ماه قبل توانست از 18 امتیاز ممکن در لیگ به 16 امتیزا دست یابد تا یک ثبات عالی را در این ماه رقم بزند . همه منتظر هستند تا این ثبات در ماه جاری و ماه های بعد نیز تکرار شود.

به هر حال آرسن در این رابطه می گوید :

 

ما می خواهیم تا این بازی را پیروز شویم . ما می خواهیم به دور بعدی جام برویم در کنار رقابت ها جام حذفی را نیز پیگیری کنیم . نتایج این جام ها روی هم تاثیر زیادی خواهند داشت پس اشتباه است تا بخواهیم رقابت های مختلف را با هم مقایسه کنیم و رقابتی را فدای رقابتی دیگر کنیم .

بله لیگ برتر همیشه حساس تر و مهم تر از جام حذفی بوده است ولی ما در چشمان هوادارانمان جام می بینیم پس کسب عناوین مختلف بسیار مهم است .

با این حال این درست است که لیگ برتر دشوار تر از حذفی است. “

 

البته در سویی مقابل زولا نیز از بازیکنان زیادی نمی تواند استفاده کند .لیست مصدومانی مانند مصدومان ارسنال باعث شده تا شانس آرسنال برای پیروزی بیشتر شود .

وستهم احتمال زیاد امشب نتواند از 6 بازیکن مهم خود استفاده کند .

ونگر نیز 8 بازیکن اصلی را به لیست 18 نفره نیاورده است تا برای بازی چهارشنبه با قوای بیشتری به میدان بروند . با این حال حضور توماس روسیکی و سندروس می تواند کمک حال آرسنال شود .

با تمام این اوصاف ونگر قبول دارد که جام حذفی در مرحله سوم اهمیت تیم وی قرار دارد

برای اطمینان چند بازیکن را تغییر می دهیم . البته ترکیب ترکیب جام اتحادیه نخواهد بود .

یک جام یک جام است و ما می خواهیم در هر رقابتی به بهترین شکل عمل کنیم . یک فصل کامل می تواند نشان دهنده توانایی رقابت یک تیم باشد . مردم نگاه می کنند که تیم چه چیزی برنده شده است . البته من در حال حاضر نگاه می کنم که چگونه می توانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و خوب بازی کنیم .

این تیم باعث لذت دیدن یک بازی فوتبال می شود ابته آن ها می خواهند که در هر بازی پیروز شو

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۴۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰