loading
در حال بررسی درخواست شما
در نبود سانگ باید به دنبال توازنی جدید باشیم
در نبود سانگ باید به دنبال توازنی جدید باشیم

در نبود سانگ باید به دنبال توازنی جدید باشیم



در مورد بازی

نیمه ی اول سخت بود. آنها بسیار منظم بودند و بسیاری از موقعیت های 50-50 را بردند. توپ را سریع به جریان می انداختند و ما غافلگیر شده بودیم. در نیمه ی دوم با سرعت بیشتری بازی کردیم و کاری های ترکیبی بهتری انجام دادیم. آنها کمی از لحاظ بدنی خسته شدند و به همین خاطر توانستیم در 20 دقیقه ی پایانی تفاوت ایجاد کنیم.

در مورد عملکرد رمسی

او بازی به بازی پیشرفت می کند. در شروع فصل هدف او را این گذاشتم که 15 تا 20 بازی بکند ولی به نظر می رسد که خیلی زود به آن خواهد رسید. او در حال حاضر شانس بازی کردن را دارد.می تواند در کناره ها و همچنین دفاع راست یا چپ بازی کند. او از لحاظ بدنی بسیار قوی است. سریع است و استقامت خوبی دارد. خوب دریبل می زند ولی مسلما بهترین پست برای او هافبک مرکزی است زیرا او گل هم خوب می زند.

در مورد اینکه جام حذفی همچنان با ارزش است

برای من جام حذفی اهمیت دارد. دلیل انتخاب این تیم این بود که می خواستم پیروز شویم. ولی مشکل اینجاست که ما یکشنبه مقابل استون ویلا بازی کردیم. چهارشنبه مقابل پورتسموث و امروز نیز بازی کردیم.و چهارشنبه مقابل بولتون و شنبه مقابل اورتون بازی خواهیم کرد نمی توانیم با همان 11 بازیکن بازی کنیم. بردن جام حذفی اهمیت دارد.

در مورد پیشرفت جک ویلشر

نگران او نیستم. او فقط نیاز دارد تا بازی کند. در حال حاضر برای او سخت است که به صورت قرضی به تیم دیگری برود زیرا ما 9 بازیکن مصدوم داریم. باید تعدادی از بازیکنان برگردند تا بتوانیم او را قرض بدهیم. تا آخر ژانویه صبر خواهم کرد.

در مورد اینکه او در نقل و انقالانت چه خواهد کرد

پول دارم، علاقه به خرید هم دارم ولی بازیکن مورد نظر را ندارم!!

در مورد تکلی که در نیمه دوم روی دیابی رفتند

کمی بالا بود. دیابی بازیکن بلند قامتی است پس برای اینکه بخواهید به شانه اش بزنید باید در ارتفاع بالایی به دنبال توپ باشید

در مورد گلزنی دوباره ی ادواردو

او دارد به کندی به شرایطش قدیمش بر می گردد. او تقریبا 1 سال مصدوم بوده. فوتبال مانند موتور نیست که روشنش کنید و با سرعت 100 مایل شروع به حرکت کنید. همه پس از مصدومیت کم کم به شرایط قبلیشان باز می گردند و او نیز همینگونه است. او با هر بازی بهتر می شود.

در مورد پنجره ی نقل و انتقالات

بستگی به این دارد که بازیکنان بزرگ چگونه جابجا شوند. در مورد منچستر سیتی و چلسی و تیمی که آنها از آن بازیکن می خرند صحبت می کنم. اگر از باشگاه های انگلیسی خرید کنند، بازار شلوغ خواهد بود ولی اگر از غیر باشگاه های انگلیسی خرید کنند، فکر می کنم که بازار بسیار آرام خواهد بود زیرا پول زیادی موجود نیست.

در مورد شکست منچستر در مقابل لیدز

نیمه ی اول را دیدم و احساس کردم که بسیار خوب است که ببینیم لیدز اینگونه بازی می کند. آنها فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. نمی دانم در نیمه ی دوم چه اتفاقاتی افتاد ولی در پایان شما برای تیمی که شایسته ی پیروزی بود خوشحالید. منچستر از این بابت در لیگ سودی نخواهد کرد ولی در لیگ قهرمانان چرا!! چون بازی دور پنجم دقیقا قبل از لیگ قهرمانان است و قبل از آن نیز در وسط هفته بازی می کنیم. فکر نمی کنم در حال حاضر آنها از این بابت در رقابت برای قهرمانی در لیگ سودی ببینند.

در مورد جدایی سانگ برای حضور در جام ملت های آفریقا

کمبود او را احساس خواهیم کرد چون او بازیکن مهمی است. در سیستمی که ما بازی می کنیم او جلوی مدافعین بازی می کند و بدون او باید به دنبال توازن جدیدی باشیم.

در مورد مصدومیت دنیلسون

فردا(دوشنبه)  از او تست می گیریم و اگر سه شنبه آماده باشد، برای بازی چهارشنبه در ترکیب خواهد بود.

در مورد روبرو شدن با استوک در دور چهارم

به ما بستگی دارد که به خودمان بیاییم و خوب عمل کنیم. سپس می توانیم استوک را ببریم

در مورد اینکه با توجه به پشت سر هم بودن دور پنجم و لیگ قهرمانان، آیا انتخاب ترکیب مشکل خواهد بود؟

بستگی به این دارد که چه تعداد از بازیکنان از مصدومیت باز گردند. امروز آرشاوین، دنیلسون، فابرگاس و والکات بیرون بودند و همچنین بازیکنانی در دفاع هم مصدوم بودند. آرشاوین برای چهارشنبه آماده خواهد بود ولی امروز مشکل پا داشت. والکات را نمی دانم که دقیقا چقدر مصدوم خواهد بود زیرا او مصدومیت دنده دارد و پیش بینی این مصومیت ها همیشه سخت است . دفعه ی پیش سمت راستش بود و اینبار سمت چپ است. دفعه ی قبل حدودا 1 ماه مصدوم بود. امیدواریم که اینبار بسیار کوتاه تر باشد.

 



 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۴
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰