loading
در حال بررسی درخواست شما
توماس هم بست !
توماس هم بست !

توماس هم بست !





این بازیکن ریز نقش و خوش تکنیک که 29 سال سن دارد در سال 2006 از بورسیا دورتموند به لندن آمد . او تا امروز 76 بازی برای آرسنال انجام داده است و 14 گل نیز زده است .
توماس ماه ها درگیر مصدومیتش بود اصلا نتوانست برای آرسنال بازی کند .  
او در بازی ها ملی نیز کارنامه خوبی دارد . وی 69 بار پیراهن تیم ملی گشورش را بر تن کرده است ، او بازی در جام ملت ها دوبار در سال های 2000 و 2004 در کارنامه دارد و تنها یک جام جهانی را تجربه کرده است ، آن هم در آلمان ، جایی که گل هایش در بازی با امریکا چشمان ونگر را نوازش کرد .
وی در مورد قرار داشد با باشگاه گفت : من بسیار خرسند هستم بابت قرار داد جدیدم . البته 2 سال سخت را پشت سر گذاشتم ، مصدومیت و خانه نشینی اصلا ساده نیست .
هم تیمی های من همیشه با من بودند و از من پشتیبانی میکردند . از وقتی به لندن آمده ام اینجا را خانه خودم میدانم .
در 4 سال اخیر همه تلاش کردیم و به نظر میرسد تا هدف راه زیادی نمانده است . من نگاهم به آینده است و امیدوارم چند ماه بعد همه با هم شاید کنیم برای پایان فصل!!
ونگر نیز از این قرار داد استقبال کرد و گفت : بار ها درباره توماس و کلاس او صحبت کرده ایم . من مطمئن هستم بازتاب خوبی خواهد داشت این قرار داد و من معتقدم توماس استعدادی دارد که میتواند دوباره خود را بالا بکشد .

توماس پانزدهمین بازیکنی است که قرار دادش را تمدید کرده است .
دیابی ، لانسبوری ، ولا ، ادواردو ، سانچز وات ، سانگ ، والکات ، بنتنر ، دنیلسون ، جی امانوئل ، فابیانسکی ، ون پرسی رامسی و ویلشایر همه قرار داد های جدیدی امضا کرده اند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰