loading
در حال بررسی درخواست شما
فرانسس تا آخر ژانویه
فرانسس تا آخر ژانویه

فرانسس تا آخر ژانویه

فرانسس فابرگاس که ابتدا ده روز به دلیل مصدومیت عضلانی بیرون بود در بازی با استون ویلا بازگشت و پس از به ثمر رساندن دو گل دوباره خانه نشین شد . این بار نیز در ابتدا مصدومیت وی دو روزه و نهایت 12 روزه اعلام شد اما بر طبق آخرین گزارش از آرسن ونگر برای اطمینان کامل و بازگشت فرانسس با اطمینان از رفع کامل مصدومیت وی تا پایان این ماه برای تیم آرسنال بازی نخواهد کرد.
مشکل همسترینگ در بیشتر بازیکنان لیگ برت انگلیس به دلیل باز یهای فشرده و تعداد بازی های زیاد یک بازیکن حاصل می شود . البته آمادگی بدنی بازیکن و قوای جسمانی فردی نیز تاثیر بسزایی در این مصدومیت دارد . اما استراحت در دوره مصدومیت و روش های اب درمانی و نرمش های خاص این دوره اصلی ترین راه درمان است .
ونگر در مورد فرانسس می گوید :
" بعد از مصدومیت دوباهر وی در بازی با استون ویلا حالا او باید تا پایان ماه بیرون باشد و تا کامل شدن روند بهبودش نمی تواند برای ما به میدان برود . "
به هر حال فردا شب آرسنال باید در بازی عقب افتاده خود به مصاف بولتون برود . الکس سانگ هم که همراه امانوئل ابوئه به آنگولا سفر کرده اند نمی توانند تیم را در این بازی همراهی کنند .
آرسنال در صورت پیروزی در این دیدار می تواند با یک امتیاز بیشتر نسبت به منچستر یونایتد به رده دوم جدول صعود کند و به یک قدمی تیم چلسی صدر نشین برسد.
 نیکلاس بندتنر نیز به احتمال در لیست 18 نفر بازی خواهد بود . البته با توجه به جدایی سانگ و تلاش ونگر برای ایجاد موازنه جدید در تیم این احتمال می رود که آرسنال در این دیدار با سیستم 4 - 2 - 2 قدیمی بازی کند و دو بازیکن به طور مشخص شده عقب بازیکنان هجومی وظایف دفاعی تر بر عهده داشته باشند .
نیکلاس بدنتنر نیز بعد از بازگشتش به تمرینات تیم می گوید :
“ فکر می کنم در حال حاضر حالم بسیار مساعد است . یک مقدار زودتر از زمانی که انتظار داشتم بازگشتم . امیدوارم در بازی با بولتون در 17 ژانویه به میدان بروم . این روز مصادف است با روز بعد تولد من و این می تواند یک امتیاز خوب برایم باشد . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : اسکای اسپورت
بازدید: ۶۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰