loading
در حال بررسی درخواست شما
شکستن قوانین برای ویلی بزرگ
شکستن قوانین برای ویلی بزرگ

شکستن قوانین برای ویلی بزرگ


14 ماه بعد از آنکه ویلیام از کاپیتانی عزل شد ، ارسن ونگر  سعی میکند او را متقاعد کند تا در لندن بماند. گالاس در پایان این فصل قرار دادش با باشگاه تمام میشود و به عنوان یک بازیکن آزاد میتواند به هرجا که بخواهد برود .
در جلسه ای که ویلیام ، ارسن و وکیل ویلی در آن حضور داشتند ، ونگر نیم نگاهی هم به قانون همیشگی خود کرد و به قرار داد های 12 ماهه با بازیکنان بالای 30 سال اشاره داشته ...
ونگر در این مورد گفت : متاسفانه این یک حکم به شمار میآید و همه باید به آن تن بدهند جز مربی تیم ( طبیعتا مربی زیر 30 سال معنا ندارد )
ونگر با نرمش ادامه داد : البته مهاجمان را میتوان تا 32 سال بلند مدت بست  ، اما در مورد مدافع ! نمی دانم باید بررسی کنم . ویلیام فصل بی نظیری را داشته و احترام زیادی برایش قائل هستم . این ماه دوباره با وکیلش صحبت میکنم .
وقتی آنری به بارسلونا رفت ، رفتنش تنها مورد متعجب کننده نبود ! از این عجیت تر بسته شدن بازوبند به بازوی ویلی بود ... همه چیز خوب پیش میرفت تا آن بازی ... بازی با بیرمنگام در آن بازی کمر ونگر و آرسنال شکست . خورد شدن پای بهترین مهاجم وقت آرسنال ، از دست دادن 2 امتیاز بسیار با ارزش به دلیل یک اشتباه کاملا کودکانه و در نهایت تغییر نگاه آرسن به ویلیام ...
به هر حال بعد از آن اتفاقات و روی کار آمدن فابرگاس در این مقام ، ویلی با آرامش بیشتری عمل کرد و امسال با ورمالن زوج گلزنی را تشکیل داده که  قلب دفاع را هم به خوبی از آن خود کرده اند .
ونگر در پایان از ویلیام ستایش کرد و او را بازیکنی رویایی برای مربی ها دانست ، ونگر گفت : ویلی سعی میکرد به خوبی کاپیتانی کند ، اما قادر نبود بهتر از آن باشد ، اما الان وی بازی میکند و حرف نمیزند . این فوق العاده خوب است . ( خروج از حواشی )

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : dailymail
بازدید: ۷۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰